anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart dla spredawcy

Pepitka89
#7 Wielbiciel#

Witam,

spełniam warunki do sprzedawania SMART ale niestety nie otrzymałam znaczka Smart. Gdzie szukać pomocy?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

7YP6K
#12 Orędownik#

@Pepitka89 Masz ten warunek? Udostępnij numer śledzenia przesyłki w Allegro dla przynajmniej 50% transakcji z ostatnich 30 dni.

oznacz moderatorów

Pepitka89
#7 Wielbiciel#

Tak mam na poziomie 75 procent

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

wygląda na to ,że masz oceny od tych samych kupujacych .

oznacz moderatorów

Pepitka89
#7 Wielbiciel#

6 ocen, kazdy inny

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Pepitka89 nie widzę innej przyczyny , pytaj przez allegro - kontakt .

oznacz moderatorów

Pepitka89
#7 Wielbiciel#

Dziekuje 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Pepitka89, jednym z warunków korzystania ze Smarta! jest poprawne przekazanie adresu mailowego przypisanego do zmówienia, który powinien zawierać identyfikator kupującego połączony znakiem "+" z konkretną transakcją na Allegro i zakończony @allegromail.pl. Adres e-mail przypisany do zamówienia znajdziesz w powiadomieniach o sprzedaży, w zakładce zamówienia oraz w REST API. Bardzo możliwe, że wcześniej nieprawidłowo przekazywałaś ten adres i dlatego Twoje konto zostało wykluczone z usługi Smart!.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów