Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
spełniam warunki do sprzedawania SMART ale niestety nie otrzymałam znaczka Smart. Gdzie szukać pomocy?
@Pepitka89 Masz ten warunek? Udostępnij numer śledzenia przesyłki w Allegro dla przynajmniej 50% transakcji z ostatnich 30 dni.
Tak mam na poziomie 75 procent
wygląda na to ,że masz oceny od tych samych kupujacych .
6 ocen, kazdy inny
Pepitka89 nie widzę innej przyczyny , pytaj przez allegro - kontakt .
Dziekuje 🙂
@Pepitka89, jednym z warunków korzystania ze Smarta! jest poprawne przekazanie adresu mailowego przypisanego do zmówienia, który powinien zawierać identyfikator kupującego połączony znakiem "+" z konkretną transakcją na Allegro i zakończony @allegromail.pl. Adres e-mail przypisany do zamówienia znajdziesz w powiadomieniach o sprzedaży, w zakładce zamówienia oraz w REST API. Bardzo możliwe, że wcześniej nieprawidłowo przekazywałaś ten adres i dlatego Twoje konto zostało wykluczone z usługi Smart!.