Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z opcją smart paczkomaty 24/7, mimo spełnienia wszystkich wymagań (w tym tych obowiązujących od 1 lipca) opcja smart nie pokazuje się przy paczkomatach.
Po kontakcie z Allegro otrzymałem wiadomość, że nałożono blokadę na tą opcję z uwagi na to, że przekazuje źle maile do Inpost.
Cyt.:" Otrzymałam informację z Działu Technicznego, iż u każdego sprzedającego który przekazuje źle maile będą następowały takie blokady. Błędne maile w Pana przypadku to przykładowo...."
Ale przecież meile do strony Inpost gdzie zamawiam przesyłki są automatycznie importowane z zamówienia złożonego na allegro. Nie mam możliwości ich edycji nawet na stronie Inpost.
Proszę o wyjaśnienie o co wogóle chodzi z tym przekazywaniem meili. Sprzedaje dłuższy czas w tej opcji smart i nagle otrzymałem blokadę o której nawet nie zostałem poinformowany.
Jedynym rozwiązaniem na dziś jest przestanie korzystania z Furgonetki, to Furgonetka źle przekazuje adresy, co powoduje blokadę paczkomatów w smarcie przez Allegro. Jak adresy będą poprawnie przekazywane to smarty w paczkomatach automatycznie się odblokują, tak miałam w zeszłym tygodniu.
Pomogło coś kasowanie adresów email w furgonetce podczas zamawiania? Ja niestety znowu mam blokadę.
Musi Pan przestać wysyłać Furgonetką, oni źle przekazują adresy. Miałam taką samą sytuację, przestałam wysyłać Furgonetką paczkomaty wróciły.
Allegro mi doradziło że to problem Baselinkera.
Baselinker twierdzi że Furgonetka.
Furgonetka twierdzi że Baselinker.
Z tego co czytam to widzę że jednak Furgonetka, mimo że korzystam u nich tylko z InPost Kurier który jest poza SMART.
Także dziwne to dla mnie ale spróbuję.
Dziękuję
bo allegro nie chce żebyś korzystał z konkurencji , masz korzystać tylko z ich usług , mam nadzieję że UOKIK się tym zajmie , sam osobiście wysłałem przez furgonetka kilkadziesiąt przesyłek inpostem i na chwilę obecną musiałem zrezygnować ...
czy da się zareklamować , wysyłałem smarta przez furgonetkę niby adresy email sie zgadzaja na etykiecie na allego i w furgonetce a naliczaja normalną opłatę za paczkę, da sie jakoś odzyskać pieniądze??
@dolasuiogroduamm Podaj proszę przykłady takich zamówień.
np
sygnatura: 702ae548-44d2-40e8-8926-a4f3086b6721 jedno z wielu
sygnatura: e87b5b31-b525-4c9c-b119-19cc7a0a173f
sygnatura: 36d3b675-cd90-49e9-adbf-392f1ba4e3ed
sygnatura: f4774570-34f5-4712-a9b9-c898a1ba8318
@dolasuiogroduamm Dziękuję za przykłady. Dajemy możliwość wygenerowania darmowych etykiet do zamówień Smart. Powinny być one jednak generowane przez Managera Paczek Inpost. Tylko tam gwarantujemy, że są bezpłatne.
Jeżeli Furgonetka naliczyła opłatę, niestety nic z tym nie możemy zrobić. Możesz próbować odzyskać pieniądze, kontaktując się bezpośrednio z Furgonetką.