Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem, na koncie mam podany nowy numer natomiast jako że zmieniłem laptopa to pojawił się komunikat że przyjdzie kod sms z tym, że na stary numer którego nie ma w systemie w zakładce https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta/ - jak to naprawić tak na przyszłość? Udało mi się zalogować bo stary numer został w rodzinie jednak chciałbym to zaktualizować by uniknąć takiej sytuacji w przyszłości
@yahmali Cześć 🙂 W tym wypadku przejdź do zakładki "Dwustopniowe logowanie": https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dwustopniowe-logowanie. Możesz tam wyłączyć opcję logowania dwustopniowego lub po prostu zmienić numer telefonu na aktualny, jeżeli masz dostęp do konta. 🙂
Jeśli utraciłeś dostęp, to skontaktuj się z nami za pomocą któregoś z kanałów lub zamów rozmowę telefoniczną: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a. Zweryfikujemy Twoje dane i wyłączymy dwustopniowe logowanie. 🙂