Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W swojej wiadomości wysłanej do '*******' informujesz o możliwości negocjacji ceny przedmiotu.
Zależy nam, aby zakup przebiegł bezpiecznie. Możemy to zagwarantować tylko wtedy, gdy całość transakcji, w tym płatność zostanie zrealizowana na naszej platformie.
Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem naszego serwisu zabronione jest składanie propozycji sprzedaży towaru poza Allegro.
Jeśli jesteś Kupującym, to zawarcie transakcji poza serwisem pozbawia Cię możliwości:
Zależy nam, aby Twoja sprzedaż przebiegała bezpiecznie. Możemy Ci to zagwarantować tylko wtedy, gdy całość transakcji zrealizujesz na naszej platformie. Chcemy zapewniać uczciwe warunki sprzedaży i równe szanse dla wszystkich sprzedających.
Ta wiadomość została wysłana automatycznie. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, napisz przez formularz. Odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy w zakupach.
Pozdrawiamy
Zespół Allegro
Klientka postanowiła się potargować na głównym, w skrócie odpisałam, że na 200 zł mogę odpuścić i taki efekt. No bez żartów OBNIŻENIE CENY ceny nie jest niezgodne z żadnym regulaminem, ale nękanie mnie i pewnie klientki też już owszem....
ja miałem podobnie Klientka otrzymała towar ale pomyliłem odcień chciała zatrzymać z małym rabatem za pomyłkę Napisałem ze ok 10% opuszczę to ten sam mail 😞 masakra
@kaliszaneczka-x śmieszne ale allegro już od dawna blokuje lub upomina jak któraś ze stron próbuje zachęcić lub dokonać transakcji poza allegro ( kaska ucieka )
Co śmieszne to kupujący się już wycwanili i obchodzą to podając w zapytaniu swojego maila 😄
Ja rozumiem, że blokuje próby handlu poza allegro przynajmniej na głównym i nigdy tu tego nie robię. Na lokalnym jest odwrotnie, tam wręcz nie da się niektórych zakupów zrealizować systemowo. Ale tu taka sytuacja nie miała miejsca. Nie ma tu mowy o żadnym handlu poza, żadnego wymieniania się danymi, numerem konta itp. Zwykła negocjacja ceny. Jeszcze ze 2-3 tygodnie temu po podobnej wiadomości zwyczajnie obniżałam cenę, klient kupował przez allegro i było ok. Teraz nagle czuję się nękana. A co gorzej uważam ze klient w ten sposób też jest nękany i jeszcze w dodatku odstraszany od transakcji. Wyglądało to tak:
-Czy ta cena jest do negocjacji, gdyż za taką cenę można kupić z 6 kubkami ???
- Dzień dobry. Znam podobne oferty. Bywają z kubkami w podobnej cenie, ale nie takie piękne, jak moja. Bywają porównywalnej klasy, ale sporo droższe. Przy tak pięknym przedmiocie pole do negocjacji jest, ale naprawdę niewielkie. Ostatecznie mogę oddać za równie 200 zł. Niżej na pewno nie zejdę.
@kaliszaneczka-x kiedyś miałem podobną historię , klientka chciała zakupić większą ilość sztuk , dużo większą od przeciętnego zamówienia i pytała o ,, trochę ,,niższą cenę więc zaproponawałem cyt - uwaga !!! ,, OBNIŻĘ PANI W OFERCIE CENĘ DO .... , JEŚLI PANI AKCEPTUJE PROSZĘ O INFORMACJĘ ZWROTNĄ ,,, była to odpowiedź na ,, pytanie o produkt ,, . Moja odpowiedź do klientki została zablokowana i oczywiście formułka od allegro .
@kaliszaneczka-x, podasz numer tego zamówienia?
Ale tu nie ma żadnego zamówienia. Waza nadal na aukcji. To była zwykła negocjacja ceny po zapytaniu klientki. Przytoczyłam całą rozmowę z wyjątkiem jej loginu. Wkurzona jestem o to, że allegro mnie i klientów nęka po takim zapytaniu takimi mailami. Nie jest dobrze gdy każdy kto spróbuje utargować kilka złotych nagle będzie nękany. Co innego gdybyśmy rzeczywiście umawiały się na wpłatę na konto i wysyłkę poza, a co innego gdy ktoś zwyczajnie próbuje się targować i jest bombardowany mailami.
@kaliszaneczka-x, rozumiem, dzięki za doprecyzowanie. 🙂 Przede wszystkim nie określałabym tego jako nękanie. Z doświadczenia wiemy, że negocjacje cen mogą kończyć się poza serwisem, dlatego wysyłamy taki komunikat. Nie skutkuje on żadnymi konsekwencjami. To jedynie przypomnienie o tym, że transakcje poza serwisem są niezgodne z naszymi zasadami.
Jeśli to będzie się powtarzać po każdej negocjacji cen to niestety ale to będzie nic innego jak nękanie.
@kaliszaneczka-x Jesteś na Allegro nie pierwszy miesiąc i dobrze wiesz, że Allegro zachowuje się jak "wielki brat" > ma swoje automaty, które kontrolują korespondencję > wyszukują niedozwolone słowa > "negocjacje" > Powinnaś zdawać sobie sprawę, że pisanie i dyskusje o tym nic nie daje. Allegro jest "niereformowalne". Dobrze, że przywrócili telefon w zakładce "o sprzedającym". A przecież też był "zakazany"
To że coś wiem, nie znaczy że muszę się na to potulnie godzić.
@mr_oma Może już czas by na allegro wprowadzić opcję "zaproponuj cenę" tak by klienci mieli szansę targowania . Wystawiam w taki sposób na innej platformie i widzę że klienci lubią z takiej możliwości korzystać . Jakbyście udostępnili taką możliwość to takie propozycje były by zgodne z zasadami i odbywały się przez allegro . Tak to osobiście też często dostaje pytania no i muszę na nie odpowiadać .
@kolekcjoner608, obecnie nic nie wiem o takich planach, ale zachęcam Cię do zgłoszenia takiej inicjatywy. 🙂
Ja kiedyś dostałem takiego maila gdy odpisałem potencjalnemu klientowi, że "cena nie podlega negocjacji".
😄😄😄😄