Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, czy mogę prosić Allegro o sprawdzenie, czy licytowałam coś u modea_eco w październiku 2019, problem w tym, że nie otrzymałam żadnego maila, czy powiadomienia, a Sprzedająca zablokowała mnie twierdząc, że wylicytowałam i nie zapłaciłam, ponoć pisała do mnie , ale bez odpowiedzi. Nie robię takich rzeczy ,chcę wyjaśnić i naprawić błąd jeśli był z mojej winy, tylko że ja nie pamiętam żadnej aukcji u tej Sprzedającej, nie mam śladu. Allegro help!
Dziękuję za szybką odpowiedź, czy w takiej sytuacji Sprzedający ma prawo mnie zablokować?
@nika518 Sprzedawca ma takie prawo to jego subiektywna ocena transakcji ale równie dobrze można się z nim dogadać ,wytłumaczyć i poprosić o usunięcie z czarnej listy o ile zależy ci na zakupach u niego.
@nika518 O tym może zadecydować sąd. Moim zdaniem absolutnie nie może zablokować za prośbę o wycofanie oferty z licytacji.
Nie musisz go o nic prosić. Załóż sobie nowe konto na Allegro i kupisz u niego.
@xyz96 Gdzie jest taki punkt w regulaminie który mówi że sprzedawca nie ma prawa zablokować komuś dostępu do jego produktów ? Jest to jego subiektywna ocena tak jak bezzasadne czasami komentarze negatywne od kupujących .
@mwmonety Tu nie chodzi o regulamin Allegro, tu chodzi o przepisy, a o tym czy sprzedawca ich nie naruszył, może zadecydować sąd. Moim zdaniem je naruszył.
Allegro o tym nie decyduje.
Dziękuję wszystkim za odpowiedź, według mnie, też nie powinnam zostać zablokowana, tylko dlatego, że grzecznie poprosiłam o odwołanie licytacji przed jej zakończeniem, jeśli ktoś się obraża o takie rzeczy i blokuje kupujących, to nie powinien sprzedawać, to tak jakbyśmy poszli do sklepu przymierzyli buty, jednak przy kasie przed zakupem się rozmyślili, a sprzedawca nas za to wyrzuca i mamy zakaz wstępu do sklepu. Może warto ustawić zablokowanie użytkownika za większe "przewinienia"
Ulżyło mi jednak, bo sprzedająca oskarżyła mnie że coś kupiłam i nie zapłaciłam.