Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dokonał zapłaty całej kwoty za towar a środki trafiły bezpośrednio na konto allegro. Nim zdążyłem wysłać do klienta paczkę z zakupionym towarem Allegro z niejasnych przyczyn zablokowało moje konto a w tym możliwość wypłaty środków pieniężnych. Złożyłem reklamację do serwisu allegro z prośbą o wyjaśnienie..A towar zgodnie z umową z klientem wysłałem pod wskazany przez niego adres. Blokada na koncie niezmiennie się utrzymywała i utrzymuje do nadal.
klient tymczasem chce odstąpić od umowy i zwrócić towar i żąda zwrotu środków pieniężnych. W przypadku uznania przeze mnie reklamacji klientowi i chęci zwrotu środków jak mam to zrobić skoro serwis Allegro blokuje możliwość ich wypłaty?
Z góry dziękuję za pomoc
@Grzesiu_GK szczerze, nie wiemy, ale co to był za towar ze Ci za to zablokowali konto mimo wysłania towaru?
Wiesz co..mogę Ci powiedzieć co to za towar, tylko jakie to ma znaczenie .?
Napisałem do allegro wniosek o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji i praktycznie nie otrzymałem żadnej konstruktywnej odpowiedzi .
@Grzesiu_GK Widzę, że sprawa jest wyjaśniana w korespondencji nr 44172617. Odpowiedz na ostatnią otrzymaną wiadomość z 23 sierpnia.
Super, tylko jakbym jeszcze wiedział co jest wyjaśniane to byłbym spokojniejszy, 🙂