Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
tak jak w temacie, wchodzę w rynek ze sprzedażą części samochodowych. Ci co sprzedają, wiedzą, że nie jest możliwy zwrot do dostawcy w momencie kiedy karton jest uszkodzony, zabrudzony itp lub na części jest widoczny montaż.
Pytanie, gdzie w wpisujecie taką informację, aby uniknąć jakichkolwiek nieporozumień z kupującym odnośnie zwrotów. Jak Wy to rozwiązujecie? Od razu mówię, że z części sprzedałam dopiero pierwszą rzecz i nie miałam takich przypadków.
mixshopbyann lepiej nie wpisuj to klauzula niedozwolona , klient ma prawo bezpośrednio zapoznać się z produktem i zwrócić go bez fabrycznego pakowania . Jeśli dzialania klienta doprowadzily do obniżenia wartości produktu masz prawo potrącić równowartość straty , ale odmówić przyjęcia zwrotu nie możesz .
@mixshopbyann sprzedajesz, a nie znasz elementarza. 🙈
@mixshopbyann Uuu!... Ciekawe czekają Cię odsłony zasad Allegro. @mdrogeria i @gpz500 dali Ci intro do całej pieśni. Zacznij od lektury. Nie żebym straszył.
@mixshopbyann Nieźle zaczynasz, piszesz takie bzdury że sam w to nie wierzysz, nie zwróci, zabrudzenia, podarty karton itd. długie zarwane noce na czytanie lektury. Nie uwierzysz jakie rzeczy ludzie zwracają.