Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wystawiłam telefon na allegro lokalnie, z opcją odbioru osobistego, kup teraz. Dziś dostalam wiadomość, że ktoś go kupił? Co teraz? Adres kupującego to drugi koniec Polski, więc podejrzewam, że do odbioru osobistego nie dojdzie? Jak otrzymam zapłatę?
Nie otrzymasz i stracisz środki z prowizji, żeby dostać zwrot prowizji przy takiej transakcji musisz dołączyć dowód że do sprzedaży nie doszło. Próbuj się skontaktować z kupującym.
Otrzymasz rabat automatycznie, jeśli kupujący:
- wskazał jeden z powodów zwrotu:
- Nie pasuje mi
- Odstąpienie bez podania przyczyny
- Zakup przez pomyłkę
- Produkt i paczka uszkodzone (w transporcie)
lub
- wskazał jeden z powodów zwrotu:
- Niezgodny z opisem
- Brakujący element
- Nie dotarł na czas
- Wada wykryta podczas użytkowania
- Produkt uszkodzony, ale paczka jest cała
a poziom jakości Twojej sprzedaży to Neutralny lub wyższy.
- w mejlu od Allegro kupujący nie potwierdzi odbioru towaru;
- utworzył Dyskusję, a w mejlu od Allegro wskaże, że brak finalizacji transakcji nie wynika z Twojej winy.
O zwrot prowizji możesz wystąpić przez 45 dni od chwili zawarcia transakcji.
Jeśli ubiegasz się o zwrot prowizji (rabat transakcyjny), ponieważ nie masz kontaktu z kupującym, przed rozpoczęciem procedury zwrotu wykorzystaj wszelkie sposoby na kontakt z klientem. Pamiętaj, że nie każdy odbiera pocztę codziennie. Kupujący może też mieć na przykład kłopoty z komputerem.
Opłaty za wystawienie przedmiotu i za opcje dodatkowe (na przykład Wyróżnienie oferty) są bezzwrotne (nie zwracamy ich w żadnym przypadku, nawet gdy transakcja nie zostanie sfinalizowana).
@LEW433 plecie , pewnie w imieniu byłej naczelnej 🤣
a trochę mi się za Nią przykszy , nie ma na kim kotów drzeć 😁
@mdrogeria Odrodzi się, odrodzi. Jak feniks z popiołów. I znów na forum nie będzie nudno 😂
@Client:45120035 Czy próbowałeś się kontaktować z kupującym? Zaznaczyłeś, że możliwa jest jedynie płatność przy odbiorze, więc nie będzie on mógł opłacić zamówienia przez nasz system.
Zasady dotyczące zwrotu prowizji, które opisał @LEW433 , nie mają zastosowania w przypadku transakcji na Allegro Lokalnie.
Jeśli chodzi o opłatę za obsługę transakcji, z zasady jest ona bezzwrotna. Natomiast w przypadku niewywiązania się kupującego z warunków przedstawionych w ofercie, możesz napisać przez formularz prośbę o anulowanie tej opłaty.