Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
część przedmiotów wysyłam za granicę z kurierem DPD. Kupujący ze Szwecji zgłosił, że kupił produkt, który wysyłamy za granicę ale nie mógł za niego zapłacić. Pojawiła się informacja, że nie wysyłamy za granicę. Jak wchodzę w opcje dostawy dla produktu, widzę że jest on wysyłany za granicę. Jak to naprawić.
Dziękuję i pozdrawiam,
MEB-LAMP
@MEB-LAMP nie we wszystkich ofertach masz ustawioną wysyłkę za granicę .
Czyli nie mogę wysyłać tylko części produktów za granicę? Muszę wysyłać wszystko za granicę albo wysyłać produkty jedynie w Polsce? Dziękuję za odpowiedź.
@MEB-LAMP możesz , ale .....
1. Jeśli w ofercie nie masz ustawionych wysyłek zagranicznych klient podczas zakupu otrzymuje taką informację jak opisałeś .
2. Klient kupuje 2 produkty jeden z opcją wysyłki za granicę drugi bez tej opcji i w takim przypadku do transakcji nie dojdzie .