Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaję produkty jako osoba prywatna. Jeden z kupujących zamówił ode mnie towar, jednak nie odebrał przesyłki SMART, zgłosił zwrot. Paczka wróciła do mnie, ale kupujący nie nadał zwrotu – po prostu nie odebrał towaru.
Chciałbym zapytać, czy samo zgłoszenie zwrotu w takiej sytuacji rozwiązuje sprawę? Jak to wygląda w systemie ?
@GRiplay napisz do kupującego że sprzedajesz prywatnie i odstąpienie nie ma żadnej mocy prawnej, poinformuj czy odbiera paczkę i pokryje koszty powrotu ? lub możesz się dogadać i oddać mu za towar minus wysyłka i powrót paczki 😄
@kostas11 to w ramach smart to zwrot chyba musi przyjąć tylko, że potrącić za przesyłkę zostaje.
@GRiplay Widzę, że masz dodane warunki zwrotu w ofertach - więc jeśli w tej ofercie były udostępnione warunki zwrotu to tak - zgłoszenie zwrotu rozwiązuje sprawę.
OK ale sprzedając deklaruje że zwroty towaru są możliwe. Moje pytanie brzmi, czy jeśli klient zgłosił zwrot towaru którego nie odebrał i paczka wraca do mnie to czy odesłanie pieniędzy kończy sprawę z tym kupującym ? Nie chcę żeby później był sytuacja taka że - paczka nie odebrana , Ja wyślę zwrot pieniędzy, a w systemie będzie problem bo zwrot nie został nadany To jak by go nie było ? co powoduje kolejny problem ze zwrotem prowizji a i jeszcze kwestia powrotu paczki kto ponosi koszt ? Pewnie sprzedawca. Kupujący zamiast odebrać paczkę SMART i nadać darmowy zwrot to generuje same niepotrzebne problemy.
Zwrot środków kończy sprawę z kupującym.
Potrzebuję jeszcze pomocy w jednej kwestii. Jeśli paczka była smart i wróci nie odebrana przez klienta to zapłacę za to ponownie ? Czy zwrot prowizji będzie przyznany bez problemu ?
@GRiplay Zwrot prowizji otrzymasz ale dopłaty do wysyłki SMART już nie.
Dziękuję za odpowiedź. Nie chodzi mi jednak o dopłatę do SMART, lecz o to, czy będę musiał zapłacić za paczkę, jeśli wróci, czy kosztów zwrotu nie powinien ponieść kupujący. Kupujący, odbierając paczkę, mógłby ją zwrócić i nadać za 0 zł. Jeśli jednak jej nie odbierze, to naraża mnie, jako sprzedającego, na niepotrzebny koszt, prawda?
@GRiplay a co to za przewoźnik?
InPost
Jeżeli chodzi o opłatę za zwrot nieodebranej przesyłki to:
- Inpost - jak za przesyłkę w danym gabarycie
- Allegro Inpost - zwrot bezpłatny.
Przesyłka Smart powinna iść jako Allegro Inpost.
Byłoby dobrze. Dziękuję za odpowiedz.