Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@JKM17 A jakbyś coś więcej napisał - toby nie zaszkodziło....
zorientowałem się, że wstawiłem w złej kategorii, wiec tutaj masz oryginalną treść
Witam, nie zagłębiając się w szczegóły, zakupiłem przedmiot za ok.500 zł. Sporo, ale jak przyszedł do mnie, to okazało się, że totalnie nie działa. Odbywam więc rozmowę telefoniczną ze sprzedawcą, w której dowiaduję się, że mam "odesłać przez Allegro, to zwrócimy pieniądze". Więc odsyłam. Mija 13 dni od odesłania towaru, a pieniędzy dalej nie ma. Piszę w dyskusji do sprzedawcy, że jeszcze nie otrzymałem zwrotu, po dwóch dniach "intensywnej" dyskusji, oczywiście z udziałem allegro, dostaję upragniony zwrot. Niby ok, ale jak wystawiłem stosowny komentarz, że no cóż, problematyczny zwrot itp. dostaję w dyskusji (zapomniałem zamknąć) od sprzedawcy taki komentarz do sytuacji: "otrzymał pan pełną kwote pomimo że odesłał niekompletny zestaw uszkodzony przez niewłasciwy montaż .Czy Pan jest upośledzony ze wystawia negatywny komentarz w takiej sytuacji?". pragnę zaznaczyć, że owszem, odesłałem komplet bez jednego drobnego elementu, oczywiście po uzgodnieniu ze sprzedawcą, i oczywiście nie uszkodziłem zestawu przez niewłaściwy montaż, zamontowałem wszystko kropka w kropkę z instrukcją producenta. Wszystko solidnie zabezpieczyłem na czas transportu, więc nie wiem o jakich uszkodzeniach mówi sprzedawca. Ale do celu, chodzi mi o zdanie, że jakoby miał bym być "upośledzony" w mojej ocenie, raczej wszystko ze mną w porządku. Czy sprzedawcy wolno tak się odnosić w (oficjalnej) dyskusji Allegro?
To chamski sprzedawca jest. Nie powinien obrażać i poniżać, ale co zrobisz? Możesz w Dyskusji poprosić o interwencję pracownika Allegro, który zwróci mu uwagę i na tym się skończy. W takiej sytuacji zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną - za to poniżanie - odczuje to na statystykach i będzie miał nauczkę. Komentarza absolutnie nie usuwaj.
Udało mi się zapoznać z treścią Twojego postu, zanim ją usunąłeś.