anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status przesyłki-Zareklamowana. O co chodzi?

Idź do rozwiązania
szataskrzata_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam.

W śledzeniu przesyłki minutę po zmianie statusu na "dostarczona", status został zmieniony na zareklamowana. Pierwszy raz mam taką sytuację i nie wiem jak do tego podejść.  

Na logikę pewnie przesyłka była uszkodzona/skrytka pusta i klient zareklamował ją w paczkomacie, ale...

Czy jest szansa, że to jakiś nowy sposób klientów na zwrot niechcianej przesyłki? Czy tak to nie działa?  Chciałabym wiedzieć czego mogę się spodziewać.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost 

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

szataskrzata_pl Przy odbiorze z paczkomatu klient ma możliwość oznaczenia opcji ,, problem z przesyłką ,, i wówczas pokazuje się taki status . Bywa ,że / miałem taki przypadek / klient oznaczy tak pomylkowo . Spróbuj się skontaktować z klientem w celu wyjaśnienia .Jeśli przy odbiorze klient stwierdził uszkodzenie przesyłkę z powrotem umieścił w otwartej skrytce i wróci ona do Ciebie .

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@szataskrzata_pl 

Odbiorca przy odbiorze paczki z Paczkomatu ma możliwość zgłoszenia do niej uwag, przez wybranie odpowiedniego przycisku na ekranie Paczkomatu lub aplikacji mobilnej. Wówczas otwiera mu się skrytka, w której powinien pozostawić przesyłkę, a ta zostanie zawrócona przez nad do Nadawcy. 

Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy Odbiorcy prawidłowo odbierają przesyłki, a przez przypadek klikają przycisk "Mam uwagi do paczki". Wówczas w systemie pojawia się informacja o przesyłce zareklamowanej, pomimo tego, że Odbiorca jest w jej posiadaniu. 

Sugerujemy zatem kontakt z Odbiorcą, by zweryfikować sytuację. Jeśli paczka była uszkodzona należy złożyć oficjalną reklamację poprzez formularz: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

Natomiast jeśli Klient błędnie zgłosił uwagi do paczki, powinien skontaktować się z nami w celu zaktualizowana statusu paczki na poprawnie doręczoną.

oznacz moderatorów
piotr8k9
#7 Wielbiciel#

Witam w jaki sposob sie skontaktowac w celu poprawienia?

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@piotr8k9 

 

Wystarczy, że Odbiorca skontaktuje się z nami na adres pomoc@inpost.pl. 

W treści zgłoszenia prosimy o dokładny opis sytuacji. 

My zajmiemy się resztą i udzielimy odpowiedzi zgłaszającemu. 

oznacz moderatorów