Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W śledzeniu przesyłki minutę po zmianie statusu na "dostarczona", status został zmieniony na zareklamowana. Pierwszy raz mam taką sytuację i nie wiem jak do tego podejść.
Na logikę pewnie przesyłka była uszkodzona/skrytka pusta i klient zareklamował ją w paczkomacie, ale...
Czy jest szansa, że to jakiś nowy sposób klientów na zwrot niechcianej przesyłki? Czy tak to nie działa? Chciałabym wiedzieć czego mogę się spodziewać.
szataskrzata_pl Przy odbiorze z paczkomatu klient ma możliwość oznaczenia opcji ,, problem z przesyłką ,, i wówczas pokazuje się taki status . Bywa ,że / miałem taki przypadek / klient oznaczy tak pomylkowo . Spróbuj się skontaktować z klientem w celu wyjaśnienia .Jeśli przy odbiorze klient stwierdził uszkodzenie przesyłkę z powrotem umieścił w otwartej skrytce i wróci ona do Ciebie .
@szataskrzata_pl
Odbiorca przy odbiorze paczki z Paczkomatu ma możliwość zgłoszenia do niej uwag, przez wybranie odpowiedniego przycisku na ekranie Paczkomatu lub aplikacji mobilnej. Wówczas otwiera mu się skrytka, w której powinien pozostawić przesyłkę, a ta zostanie zawrócona przez nad do Nadawcy.
Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy Odbiorcy prawidłowo odbierają przesyłki, a przez przypadek klikają przycisk "Mam uwagi do paczki". Wówczas w systemie pojawia się informacja o przesyłce zareklamowanej, pomimo tego, że Odbiorca jest w jej posiadaniu.
Sugerujemy zatem kontakt z Odbiorcą, by zweryfikować sytuację. Jeśli paczka była uszkodzona należy złożyć oficjalną reklamację poprzez formularz: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Natomiast jeśli Klient błędnie zgłosił uwagi do paczki, powinien skontaktować się z nami w celu zaktualizowana statusu paczki na poprawnie doręczoną.
Witam w jaki sposob sie skontaktowac w celu poprawienia?
Wystarczy, że Odbiorca skontaktuje się z nami na adres pomoc@inpost.pl.
W treści zgłoszenia prosimy o dokładny opis sytuacji.
My zajmiemy się resztą i udzielimy odpowiedzi zgłaszającemu.