Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomocy. Mam zwrot. Klient ma dwie niejednoznaczne informacje na temat przesyłki. W aplikacji Allegro na smartfonie Klienta widnieje status- "przesyłka oczekuje na nadanie", natomiast po zalogowaniu na komputer widnieje status-"zwrot zgłoszony". Klient nie dostał SMS-a z kodem zwrotu przesyłki InPost. Jako Sprzedający kontaktowałam się telefonicznie z Klientem, którego poinformowałam, że jest jakiś błąd w systemie. Proszę o pomoc - dlaczego są dwa różne statusy na przesyłki na dwóch różnych urządzeniach u Klienta, a ja nie mogę ze swojego panelu nic zrobić - uruchomić procesu zwrotu.
@magictoys-pl Trzeba wezwać na pomoc moderację, użytkownicy nie są w stanie tego sprawdzić. @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@magictoys-pl czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczy ten problem?