anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Statusy i proces zwrotu towaru.

magictoys-pl
#7 Wielbiciel#

Pomocy. Mam zwrot. Klient ma dwie niejednoznaczne informacje na temat przesyłki. W aplikacji Allegro na smartfonie Klienta widnieje status- "przesyłka oczekuje na nadanie", natomiast po zalogowaniu na komputer widnieje status-"zwrot zgłoszony". Klient nie dostał SMS-a z kodem zwrotu przesyłki InPost. Jako Sprzedający kontaktowałam się telefonicznie z Klientem, którego poinformowałam, że jest jakiś błąd w systemie. Proszę o pomoc -  dlaczego są dwa różne statusy na przesyłki na dwóch różnych urządzeniach u Klienta, a ja nie mogę ze swojego panelu nic zrobić - uruchomić procesu zwrotu.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Agent051
#16 Inspirator#

@magictoys-pl Trzeba wezwać na pomoc moderację, użytkownicy nie są w stanie tego sprawdzić.  @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@magictoys-pl czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczy ten problem?

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów