Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam tak problem, iż wystawiając aukcje zrobiłem sobie uniwersalną stopkę aukcji, gdzie staram się przedstawić naszą firmę klientowi w kilku zdaniach. Nie ma tam żadnych ukrytych numerów telefonów, linków, ani innych niezgodnych z regulaminem rzeczy, taki boxik ma większość sprzedawców- wystawiłem około dziesięciu przedmiotów z zawartością``uniwersalnej treści o firmie` i nagle podczas edycji, podmiany grafiki na aukcji system nie chce zaakceptować aukcji, chociaż przed edycją miała identyczną treść.
Co robić w takim przypadku ? Wiem o który box z treścią chodzi `systemowi`, domyślam się nawet o które słowo, ale aukcja normalnie sobie wisi- po edycji grafiki, która nie ma z tym nie wspólnego wyskakuję mi taka treść:
W opisie aukcji, czy w opisie przedmiotu? W opisie przedmiotu nie może być niczego poza opisem przedmiotu.
A czym się różni opis aukcji od opisu przedmiotu ?
Dlaczego wszystkie aukcję mają identyczny box, a tutaj nagle coś się przywidziało? Przecież to jest jakiś błąd.
Opis aukcji (transakcji) to cała oferta ze wszystkimi jej elementami. Opisz przedmiotu to to, co zawarte w polu Opis przedmiotu.
@WielkiSzop to nie jest błąd. Mają wpisanych trochę słów zakazanych, które boty wyłapują i wyskakuje, że nie można edytować. Musisz coś zmienić, czasami wystarczy użyć innego słowa, albo zamienić szyk w zdaniu.
U mnie był problem z informacją jaką dodawałem, że kontakt jest w zakładce o sprzedającym. trzeba było to edytować.
Widac podczas wystawiania system to puścił, ale już podczas edycji wyskakuje, że nie można edytować. Też tak kiedyś miałem. W zasadzie nie powinien puścić już przy wystawianiu, ale pewno boty nie są doskonałe 🙂
@WielkiSzop Zapoznaj się dobrze z tym tematem:
tam masz napisane co może być a co nie w opisie, u Ciebie to prawdopodobnie jedno słowo typu "adres"
@WielkiSzop allegro w swojej wielkiej pazerności twierdzi że możesz sprzedać towar poza serwisem i nic na tym nie zarobi
serwisu nie obchodzi np: że przedmiot jest specyficzny i chcesz przed zakupem porozmawiać
z kupującym czy na pewno potrzebuje produktu czy tez sprzedawany przedmiot będzie spełniał jego oczekiwania
sam mam kilka towarów w ofercie, których zwroty sięgają 90%
i to nie z powodu ich wad tylko z niewiedzy kupujących czy też ignorowania treści opisu