Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam ustawiona wysyłkę na przykład na paczkomat tego samego do godziny 10 a zamówienia po tej godzinie i tak maja termin wysyłki tego samego dnia. To samo dotyczy innych metod dostawy. Nigdy przedtem tak nie było i nie wiem co jest grane. Może mam jakiś błąd,tylko że przedtem wszystko było ok.
@kadus_ms_fb Czy możesz mi wskazać przykładowe zamówienie, którego dotyczy zgłoszenie?
a07167d0-f192-11ee-bb06-13959d5c8383
57dce3b0-f191-11ee-95c1-09b5d748fc05
@kadus_ms_fb tak , popełniłeś błąd wysyłając wcześniejsze zamówienia szybciej niż deklarujesz
@kadus_ms_fb bo jak wpada Ci zamówienie po 10 to w żadnym wypadku nie możesz go wysyłać bo wtedy algorytm przesuwa Ci godzinę graniczna 😞
Te "glupi" algorytm jak się śmieszysz to on Ci obniża ten czas, nie wysyłaj wcześniej niż deklarujesz.