Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak to jest z tym terminowym odpowiadaniem, odpowiadam nieraz w ciągu paru godzin od wiadomości od klienta z allegro a najczęściej nawet w ciągu kilkunastu minut. Nawet w weekend chociaż w weekend termin odpowiedzi nie jest brany pod uwagę, od tygodnia jestem na tym samym poziomie procentowym ok 93%... nic się nie rusza, chce się ubiegać o SuperSprzedawce i tylko ten warunek stoi jak zaczarowany.
Ale poziom nie tylko zależy od terminowych odpowiedzi, może być także że przegapiłeś jakąś odpowiedź, jak est dużo to się zdarzy-niestety.
Terminowe odpowiedzi są chyba liczone do statystyk z całego ostatniego miesiąca ,więc na poprawę należy poczekać i ciągle szybko odpowiadać by sobie statystyk nie pogorszyć.
@kolendziolka_pl sprawdziłam Twoje terminowe odpowiedzi i odpowiedź na jedną wiadomość z 15 marca (godz. 10:06) zajęła Ci 36h i to ona wpłynęła na obniżenie wyniku. Więc za ok.11 dni wszystko powinno się wyprostować (oczywiście jeśli teraz odpowiedzi będą się pojawiać w terminie, czyli do 24h).