Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam taką sytuację, że pomyliliśmy się przy wystawianiu produktu i w nazwie napisaliśmy, że promiennik jest z pilotem oraz regulacją. Faktycznie nie ma tych funkcji oraz pilota. Klient zamontował go już i chce teraz Nam go zwrócić na podstawie niezgodności z opisem. Produkt będzie posiadał już ślady użytkowania czy musimy taki zwrot przyjmować?
SezoNowe24 tak , musisz , jak sam piszesz jest to reklamacja niezgodnosci z opisem .
Tak ,klient ma prawo oddać a wy powinniście to przyjąć .Wina jest po waszej stronie a klient został wprowadzony w błąd opisem aukcji. Jak złoży reklamację pokryjecie koszty przesyłki zwrotnej.
@SezoNowe24 Tak. Powinniście przyjąć. Klient reklamuje niezgodnośc z opisem. Jak piszesz robi to zasadnie. Wiec cała odpowiedzialnośc spoczywa na sprzedającym. Wszystkie koszty także. Łącznie z kosztami przesylek