anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Towar niezgodny z opisem

SezoNowe24
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mam taką sytuację, że pomyliliśmy się przy wystawianiu produktu i w nazwie napisaliśmy, że promiennik jest z pilotem oraz regulacją. Faktycznie nie ma tych funkcji oraz pilota. Klient zamontował go już i chce teraz Nam go zwrócić na podstawie niezgodności z opisem. Produkt będzie posiadał już ślady użytkowania czy musimy taki zwrot przyjmować? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

SezoNowe24 tak , musisz , jak sam piszesz jest to reklamacja niezgodnosci z opisem .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Tak ,klient ma prawo oddać a wy powinniście to przyjąć .Wina jest po waszej stronie a klient został wprowadzony w błąd opisem aukcji. Jak złoży reklamację pokryjecie koszty przesyłki zwrotnej.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@SezoNowe24  Tak. Powinniście przyjąć. Klient reklamuje niezgodnośc z opisem. Jak piszesz robi to zasadnie. Wiec cała odpowiedzialnośc spoczywa na sprzedającym. Wszystkie koszty także. Łącznie z kosztami przesylek

oznacz moderatorów