anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Tragiczne zwroty przy pomocy Poczty Polskiej

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Dzień dobry, proszę mi powiedzieć co zrobić, żeby usunąć opcję zwrotu przy pomocy tej **** firmy. Nie oferuję dostawy przy ich pomocy z jakiegoś powodu, dlaczego zatem zwroty są przy ich pomocy?

Na ostatnie trzy zwroty KAŻDY został cofnięty i wrócił do nadawcy, czyli Klienta. Gdzie mogę zatem napisać reklamację ukierunkowaną DO ALLEGRO, żeby pokryli koszta wygenerowania listu przewozowego inPost za pomocą którego Klient będzie mógł zwrócić produkt? Narzucacie mi zwroty przy pomocy firmy krzak, to teraz odpowiadajcie finansowo za problemy, które sami generujecie. Zwroty powinny być JEDYNIE przy pomocy kurierów z których korzysta dany sprzedający, bo logicznym jest, że są to opcje, które preferuje.

Mam wrażenie, że jeszcze trochę i zaczniecie nam narzucać kolor noszonych ubrań ...

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Tak łatwo się nie pozbędziesz takich zwrotów.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Alora-Hurtownia

Poczta nie odsyła paczek ot tak sobie. Możliwości są trzy.

Pierwsza, nieodebranie awizowanej przesyłki w ciągu 7 dni (dla Pocztexu i Kurier48) lub 14 dni (paczka pocztowa, przesyłka polecona, przesyłka firmowa (w to wchodzi Allegro Mini Przesyłka i Allegro Polecony).

Druga, przesyłka niedoręczalna, czyli np. z błędym adresem.

Trzecia, odmowa odbioru. 

 

A jak chcesz, aby klienci odsyłali towar tylko daną firmą, to zaproponuj zwroty na koszt własny. Zgodnie z prawem, koszt zwrotu ponosi konsument, ale sprzedawca może zgodzić się na pokrycie tego kosztu. Oczywiście nabywca nadal będzie mógł wysłać towar dowolną firmą, na swój koszt (lub koszt Allegro). To jego decyzja.

 

Ps. Poza tym wymuszanie na kupującym aby wysyłał zwracany towar tylko za pomocą określonej firmy, stanowi ograniczenia prawa do odstąpienia od umowy. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Alora-Hurtownia co Ciebie obchodzą zwroty , nie oferujesz swojego przewoźnika do zwrotu to towar ma wrócić do Ciebie , umowę smart klient ma z allegro nie z Tobą to niech się szarpią .

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Alora-Hurtownia. Nie masz bezpośredniego wpływu na wybraną metodę dostawy przy zwrocie - kupujący decyduje o tym, w jaki sposób wyśle do Ciebie zwrot. 
Jeśli napotykasz na problemy z doręczeniem przesyłki zwrotnej, to klient powinien zgłosić reklamację u przewoźnika.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów