Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, krótko i na temat -
dodałem do swoich aukcji wysyłki smart, a co za tym idzie prawo do zwrotów. Chce zabezpieczyć się na przyszłość, gdyby ktoś ode mnie kupił klocki lego, złożył sobie zestaw a następnie chciałby zwrócić towar.
W jaki sposób - jako osoba prywatna - mogę zabezpieczyć się na ewentualny zwrot?
Nie da się. Jeśli udostępniasz zwroty, musisz je przyjmować. Nie obejdziesz tego.
Jako osoba prywatna zwrotów przyjmować nie musisz, ale wtedy nie wypełniasz zakładki Zwroty. Nie da się mieć Smarta i odmawiać zwrotów.
Ernolas1nzky zaakceptowałeś warunki ,, smart ,, i udostępniłeś zwroty .... musisz się wywiązać .
Dzięki wielkie. 🙂
Ernolas1nzky niezamaco 😁 pozdr. musisz wyważyć co dla Ciebie korzystniejsze . Smart to borykanie się ze zwrotami , brak jego = mniejsza możliwość sprzedaży .Jako przywatny sprzedawca masz wybór .
@Ernolas1nzky Proszę uprzejmie 🙂 Kiedyś Allegro wprowadzało w błąd twierdząc, że sprzedawca prywatny może udostępniać Zwroty w ramach Smart, ale tak naprawdę nie musi ich przyjmować, bo jest osobą prywatną - były tu wątki na ten temat. Ostatnio jednak zmieniło zdanie i teraz twierdzi, że zwroty przyjmować trzeba, o ile się zwroty udostępnia jako osoba prywatna.
Tu jest moment zmiany stanowiska; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/prywatny-sprzedawca-smart-zwroty/td-p/1583...
No fajnie, zwroty zwrotami, ale nikt nikogo nie zmusi do przyjęcia zwrotu w postaci otwartego zestawu LEGO - chyba, że na uczciwych zasadach zwrotu jakiegoś ułamku wartości? Nie mówiąc już o braku możliwości przeliczenia czy zestaw jest kompletny (w przypadku większych zestawów robota na pół dnia).
w.skrzypinski tak , a przedsiębiorca nie ma wyjścia musi przyjąc zwrot porozrywany , niekompletny i bez oryginalnego opakowania również .
Przecież można zawsze w ofercie napisać że opakowanie jest częścią oferty. tym bardziej że jest to oryginalne opakowanie.