Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaję prywatnie ciuchy. Spełniam wszystkie warunki, aby wskoczył mi SMART. Brakuje mi tylko uzupełnionej zakładki zwroty. I tu mam wątpliwości. Jako prywatny sprzedawca mogę nie przyjmować zwrotów, a udostępniając Smart muszę uzupełnić tą zakładkę. Czy to znaczy, że w tej sytuacji tracę prawo do NIE PRZYJMOWANIA zwrotów?
Wbrew temu co jest wyżej napisane (a widzę, że post edytowany 11.08.2021r), w warunkach zwrotów, w zakładce "Możliwość odstąpienia od umowy przez kupującego", po wybraniu "jest możliwość" nie można ustawić czasu na zwrot krótszego niż 14 dni. (Dodam, że chodzi o konto niefirmowe).
Można ustalić krótszy czas na zwrot ale tylko po wybraniu "ograniczona możliwość lub brak możliwości", gdzie wybiera się z jakiego ustawowego powodu PRZEDSIĘBIORCA, na podstawie przepisów prawa ogranicza ustawową możliwość zwrotu do 14 dni konsumentowi i trzeba wybrać, którąś z ustawowych opcji, np. Produkt z krótkim terminem przydatności do spożycia lub taki, który szybko się psuje Np.: twaróg, świeże warzywa, rośliny doniczkowe.
Co ciekawe, w Pomocy Allegro:
Jest informacja, że:
Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem lub prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry
Proszę o wskazanie jak ustawić na prywatnym koncie czas na odstąpienie od umowy krótszy niż 14 dni. Zaznaczając że jest możliwość nie da się ustawić mniej ni 14 dni, a z kolei druga pozycja czyli brak możliwości lub ograniczona możliwość wymaga zaznaczenia jednego z wymienionych powodów co przy sprzedaży zwykłych używanych rzeczy nie znajduje zastosowania.
@EWKAR22 Nie wypełnisz warunków zwrotu w inny sposób, niż tu opisałaś. Jak zauważyłaś, formularz na to nie pozwala.
Jako osoba prywatna w ogóle nie musisz się godzić na zwrot. Jeśli po zakupie klient zgłosi się do Ciebie w tej sprawie, możesz go poinformować o warunkach i przyjąć towar z powrotem lub nie.