Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wczoraj klient założył dyskusję i dopiero dzisiaj po 23 godzinach odpowiedziałem na nią. Otrzymałem -65 punktów w ocenie sprzedaży za brak odpowiedzi w dyskusji. Proszę o informację czy na dyskusję założoną przez klienta muszę odpowiadać jak najszybciej nawet w weekend?
Tak, w ciągu 24godz, soboty niedziele i święta są wyłączone z tego. Poproś o wyjaśnienie ale zajrzy moderacja to się dowiemy więcej.
Jeśli faktycznie odpowiedziałeś w ciągu 23 godzin to jeszcze nie powinni Cię karać skoro regulamin mówi o 24 godzinach.
jak ściągam raport za co zostały mi odjęte punkty to jest informacja że za brak odpowiedzi w dyskusji który wyniósł 23 godziny. Zdziwiony jestem tym że ta dyskusja została założona w sobotę a podobno weekendy miały być wyłączone z tego wymogu.
@MarkecikOnline tutaj chodzi o średni czas odpowiedzi na pytania kupujących, nie odpowiedź w dyskusji. Tak jak piszesz, nie liczymy czasu odpowiedzi w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy – zgodnie z polskim kalendarzem.
Obniżona punktacja dotyczy średniego czasu odpowiedzi na pytanie kupującego zadanego z poziomu oferty, który wynosi 23h33m i odnosi się do odpowiedzi na pytanie kupującego zadane 23 stycznia.
jak wchodzę w szczegóły i raport to mam informację że dotyczy to dyskusji którą założył klient wczoraj.
@MarkecikOnline czy możesz podesłać zrzut ekranu, na którym będzie to widoczne?
@MarkecikOnline na tym zrzucie widać, że termin na udzielenie odpowiedzi to 20.02. Raport dotyczy zarówno dyskusji jak i pytań, ale odjęte punkty nie dotyczą tej dyskusji, tylko średniego czasu odpowiedzi na pytania kupujących.
tylko dlaczego klikając przy minusowej punktacji w szczegóły wyświetla się akurat ten klient ?
@MarkecikOnline bo to Twoja jedyna dyskusja w ciągu ostatnich 30 dni.
dziękuję za udzielenie informacji