Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Jak sensownie rozegrać kwestię przerw w wysyłce?
Zawsze robiłem "URLOP" allegro. Efektem czego sprzedaż leżała, a klienci i tak "nie zauważyli" i mieli pretensje, że towar nie został wysłany.
Ostatnim razem, zmieniłem czas dostawy na 10 dni. Po 2-3 dniach, allegro zmieniło mi i wyświetlało - "dostawa jutro" lub "dostawa pojutrze".
Co zrobić? Może robię coś źle?
Zamknięcie aukcji raczej nie wchodzi w grę.
Owsaid to temat rzeka . Ustaw urlop i wydłuż czas wysyłki o długość urlopu , w moim przypadku wyszło średnio , codziennie trzeba kontrolować i korygować czas wysyłki bo nie wiadomo co allegro wypisze w ofertach .
Najsensowniejszym wyjściem jest grupowe zakończenie ofert i wznowienie / też grupowe / po powrocie .Trzeba jednak uważać żeby przypadkowo nie wznowić oferty bez pokrycia w towarze , mam na myśli zakończone - wysprzedane figurujące w ,, moje oferty ,,
Jeżeli codziennie będziemy zmieniać czas to będzie się wyświetlał taki jak ustawię? Czy taki jak zechce allegro?
w zakładce ,, dostawa ,, będzie czas dostarczenia uwzględniający urlop , a to co klient będzie widział na zewnątrz 😁 sam diabeł nie wie .
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
autor wątku potrzebuje konkretnej odpowiedzi ,ale po mojemu przewidywany czas dostarczenia wymalowany przez allegro pozostanie bez zmian .
@Owsaid Przy wyświetlaniu przewidywanego czasu dostawy bierzemy pod uwagę wiele czynników. Nie tylko Twoją deklarację, ale też faktyczny czas przeszłych wysyłek, deklarowany i faktyczny czas doręczenia przez przewoźników itp. Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Jeśli ustawisz na koncie urlop, będzie on również uwzglęniany przy prezentacji przewidywanego czasu dostawy.
Czy zamiast utrudniac zycie kupujacym i sprzedajacym jakimis **piiip**olowatymi alogyrtmami, ktore tylko zabieraja moc obliczeniowa, nie lepiej wprowadzic prosta i przejrzysta zasade:
to sprzedajacy ustala w jakich godzinach wysyla paczki i tak jak ustawi tak sie wyswietla kupujacym - bez zadnego kombinowania i "ulatwiania" na sile?
Kazdy sprzedajacy wie sam dokladnie w jakich godzinach sie wyrabia, czy ktoregos dnia moze wyslac przesylki pozniej badz wczesniej - do tego nie sa potrzebne zadne ulomne algorytmy, ktore powoduja tylko zamieszanie i pretensje kupujacych... a w ostatecznosci i tak znajdziecie tysiac powodow, ze wina lezy po stronie sprzedajacego.
Chyba coś nie pykło.
Info w stosownej zakładce przy włączaniu urlopu:
"Aktywny urlop nie zwalnia Cię z obowiązków Sprzedawcy, dlatego wydłuż czas wysyłki lub zakończ grupowo wszystkie oferty, a po powrocie je wznów!
Możesz to zrobić w zakładce Moje oferty, sprawdź szczegóły i dowiedz się więcej o korzyściach, które zyskasz.
Jeśli włączysz funkcję urlop to Twoi klienci zobaczą informację, że przesyłki mogą otrzymać z opóźnieniem, ale funkcja ta nie zwalnia Cię m.in z:.
Jeśli w trakcie urlopu nie wypełnisz obowiązków sprzedawcy, może pogorszyć się Twój wynik w panelu Jakość mojej sprzedaży. "