Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro uruchomiło zwrot, ale na koncie było za mało środków.
Kiedy taki zwrot zostanie anulowany? Czy mogę go sam wstrzymać? I uruchomić na nowo?
Kupujący otrzymają zwrot automatycznie pod warunkiem, że w Allegro Finanse masz kwotę równą lub wyższą od wartości zamówienia.
Jeśli w Allegro Finanse będziesz mieć za mało pieniędzy na zwrot i nie zmieni się to w ciągu 24 godzin – nie zlecimy zwrotu automatycznie i kupujący nie otrzyma swojej wpłaty. Poinformujemy Cię o tym mejlowo. Możesz wówczas ręcznie zwrócić kupującemu pieniądze.
Jeśli w Allegro Finanse będziesz mieć za mało pieniędzy na zwrot, to w przypadku:
anulowanego zamówienia – jeśli w ciągu 24 godzin nadal nie będzie odpowiedniej kwoty, nie zrealizujemy automatycznego zwrotu i kupujący nie otrzyma swojej wpłaty. Dostaniesz mejla z informacją o tym. Wtedy zwróć pieniądze samodzielnie.
zwrotu zamówienia przez klienta (w ramach odstąpienia od umowy lub reklamacji) – będziemy próbować zabezpieczyć odpowiednią kwotę w Allegro Finanse codziennie przez 7 lub 14 dni kalendarzowych. Kiedy minie 7 bądź 14 dni od odebrania przesyłki zwrotnej, zlecimy zwrot wpłaty. Jeśli w ciągu 24 godzin od momentu zlecenia zwrotu wymagana kwota nadal nie będzie dostępna w Allegro Finanse, wówczas automatyczny zwrot nie zostanie zrealizowany. Wtedy zwróć pieniądze samodzielnie.
Gdy w Allegro Finanse zabraknie Ci odpowiedniej kwoty na zwrot wpłaty do kupującego, możesz skorzystać z naszych rozwiązań:
Rezerwacja kwoty w Allegro Finanse – możesz zarezerwować określoną kwotą w Allegro Finanse na przyszłe zwroty. Dowiedz się więcej o rezerwacji kwoty.
Zasilenie Allegro Finanse kwotą na konkretny zwrot – możesz zasilić Allegro Finanse kwotą, której potrzebujesz, żeby zwrócić wpłatę za konkretne zamówienie. Dowiedz się więcej o tym rozwiązaniu.