Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ustawieniu dostawy stworzyłam nowy cennik, w którym zaznaczyłam m.in. odbiór osobisty w siedzibie sprzedawcy (domyślnie jest bezpłatny). W wystawionej ofercie sprzedaży od razu wyświetla się komunikat o darmowej opcji odbioru osobistego. Kupujący jednak w momencie dokonywania zakupu nie może tej opcji wybrać. Kupujący wybrał opcję "odbiór w paczkomacie" i zaznaczył w uwagach "odbiór osobisty. Jak to poprawić, żeby kupujący mógł wybrać opcję" odbiór w siedzibie sprzedawcy?
@janeana Musisz dodatkowo uzupełnić adres punku odbioru osobistego tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/punkty-odbioru
OKI, zrobiłam wg wskazówek. Sprawdzę, czy zadziała.
Zadziałało. Bardzo dziękuję 🙂
Miałam ustawioną opcję odbioru "odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy" - ta możliwość wyświetlała się na mojej stronie danego produktu. Klient po zakupie nie mógł jednak wybrać opcji "odbiór osobisty" i w związku z tym wybrał opcję "wysyłka paczkomaty InPost". W uwagach jednak odnotował, że będzie "odbiór osobisty" i produkt został odebrany. Okazało się, że przyczyną tego, że nie może wybrać opcji "odbiór osobisty" było to, że nie uzupełniłam w tym konkretnym miejscu adresu odbioru. Dane te zostały uzupełnione, sprzedaż jest już dawno zakończona, ale nie mogę jej zakończyć.
Jak mam zakończyć sprzedaż i czy w związku z tym, że klient wybrał opcję "paczkomaty InPost" będę musiała zapłacić za wysyłkę paczkomatem?
@janeana opłatę za nadanie przesyłki z Allegro Paczkomaty InPost naliczymy dopiero po zamknięciu drzwiczek skrytki paczkomatu, więc nie będziesz musiała zapłacić za przesyłkę. Kupujący zaznaczył jako metodę dostawę paczkomatem w związku z tym, że nie nadałaś tej przesyłki wpłynie to na Twoją jakość sprzedaży i punkt "numery przesyłek uzupełnione w terminie", ponieważ zarówno Ty jako Sprzedająca jak i my jesteśmy zobowiązani stosować się do informacji, które są dostępne w ofercie w tym wypadku jest to metoda dostawy Allegro Paczkomaty InPost i tą metodą przesyłka powinna zostać do niego dostarczona. Przykro mi, dopytywałam czy możemy to zmienić np. po dostarczeniu potwierdzenia odbioru przesyłki przez Kupujacego, ale nie będzie to możliwe.
Dziękuję, ale informatyk powinien ustawić możliwość zakończenia danej transakcji na wniosek kupującego. Transakcja odbyła się zgodnie z terminem ustalonym na allegro, kupujący towar odebrał w ciągu 24 godzin i na prośbę kupującego została zmieniona forma dostarczenia towaru - jest to więc ukłon w stronę kupującego. Natomiast jest to bardzo krzywdzące dla sprzedawcy - "wpłynie to na moją jakość sprzedaży i punkt numery przesyłek uzupełnione w terminie".
Informatyk z allegro powinien w tym wypadku umożliwić zakończenie sprzedaży zgodnie z podanym przez kupującego terminem. Tym bardziej, że podczas uzupełniania cennika dostaw system nie wymusza podania adresu odbioru osobistego. Opcja "odbiór osobisty" nie powinna w ogóle zostać przyjęta przez system, jeśli samo udostępnienie tej opcji przez sprzedawcę nie jest wystarczające - adres sprzedawcy jest w odpowiedniej zakładce i trudno się domyśleć, że należy wpisać adres jeszcze w paru miejscach.