anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usuwanie negatywa - upłynął czas na wysłanie prośby o usunięcię

Yerb_Amator
#1 Nowicjusz#

Cześć.
Dostałem negatywa od kupującego, dostał prawdopodobnie wadliwy towar. Była to oczywiście moja wina, wziąłem to na klatę i zaproponowałem pełny zwrot kosztów bez konieczności odsyłania towaru, lub wymiana towaru na mój koszt na towar pełnowartościowy.
Kupujący wybrał ta druga opcję.
Pech chciał, że sprawa trochę się rozwlekła - kupujący odebrał paczkę ale wyjechał na urlop i nie zweryfikował jej zawartości.
Po powrocie z urlopu okazało się, że wszystko jest ok i towar jest pełnowartościowy. Jednak upłynęły już 3 tygodnie od wystawienia komentarza negatywnego. Kupujący chce usunąć komentarz, ale ja nie mam fizycznie możliwości wysłać mu o to prośby.

Jak rozwiązać tą sprawę? Wszystko załatwiłem jak należy, niestety pech chciał, że pozbawiono mnie opcji usunięcia negatywa.
Pozdrawiam
Andrzej Krystyniak

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

sophie-bunny
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów

7YP6K
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Yerb_Amator Kupujący może usnąć negatywny komentarz. Niech napisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201 Ocena zostanie usunięta.

oznacz moderatorów