anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zrobiłem częsciowy zwrot pieniedzy i mija miesiąc

69majki69
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem częsciowy zwrot środków do kupującego w maju i do dzisiaj jest status w realizacji ...

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@69majki69 Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

69majki69
#7 Wielbiciel#

76061e71-b4a8-11eb-bd41-0b0bdb5a97a1

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@69majki69 Konsultujemy tę sprawę z PayU. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@69majki69 Niestety operator płatności nie może zlecić zwrotu, ponieważ dane rachunku klienta są nieprawidłowe. Konieczne jest, żeby kupujący podał poprawne dane do zwrotu wpłaty. Jeśli jesteście w kontakcie, przekaż mu, żeby do nas napisał w tej sprawie przez formularz.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów