Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Dostałem negatywa od kupującego, dostał prawdopodobnie wadliwy towar. Była to oczywiście moja wina, wziąłem to na klatę i zaproponowałem pełny zwrot kosztów bez konieczności odsyłania towaru, lub wymiana towaru na mój koszt na towar pełnowartościowy.
Kupujący wybrał ta druga opcję.
Pech chciał, że sprawa trochę się rozwlekła - kupujący odebrał paczkę ale wyjechał na urlop i nie zweryfikował jej zawartości.
Po powrocie z urlopu okazało się, że wszystko jest ok i towar jest pełnowartościowy. Jednak upłynęły już 3 tygodnie od wystawienia komentarza negatywnego. Kupujący chce usunąć komentarz, ale ja nie mam fizycznie możliwości wysłać mu o to prośby.
Jak rozwiązać tą sprawę? Wszystko załatwiłem jak należy, niestety pech chciał, że pozbawiono mnie opcji usunięcia negatywa.
Pozdrawiam
Andrzej Krystyniak
Napisz w tej sprawie do Allegro tutaj:
@Yerb_Amator Skontaktuj się bezpośrednio z Allegro tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272
@Yerb_Amator Kupujący może usnąć negatywny komentarz. Niech napisze do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201 Ocena zostanie usunięta.