Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak dalej postępować: wysyłam paszę w workach papierowych owiniętych folią skretch.
Metoda wysyłki Inpost paczkomat - uszkodzony worek na magazynie, dostaliśmy informację od Inpostu. Paczka wróciła. Klient chce dostać paszę.\
I jak to dalej wygląda...
I słusznie że chce, przecież towar mu się należy, zapłacił prawda! Ty składasz reklamację skoro o tym wiesz. wyślij mu towar.
@Bodzon-Fodder a ... nijak . Klientowi musisz wysłać nową paczkę , następnie złożyć reklamację do Inpost i czekać 30 dni na odpowiedź ....hmmmm.... negatywną .
@Bodzon-Fodder a dostałeś protokół, powinieneś? jak nie to spisz https://inpost.pl/protokol a potem reklamacja https://inpost.pl/reklamacja klientowi wyślij nową paczkę i to od razu bo to nie jego wina 🙂
@kostas11 nie ma kleszcza , jak worek był tylko w stretchu na bank odrzucą .
@mdrogeria wiem ale to już nie nasz problem, klient ma dostać paczkę tym bardziej że nawet nie dotarła do niego 🙂
@Bodzon-Fodder napisał(a):Jak dalej postępować: wysyłam paszę w workach papierowych owiniętych folią skretch.
Metoda wysyłki Inpost paczkomat - uszkodzony worek na magazynie, dostaliśmy informację od Inpostu. Paczka wróciła. Klient chce dostać paszę.\
I jak to dalej wygląda...
Nie doprecyzowałam. Protokół jest. Paczkę wyślę. Czy allegro naliczy poraz kolejny prowizję? Czy inpost lub dhl zwróci koszty przesyłki?
@Bodzon-Fodder nie nalicza bo niby czemu ? za wysyłkę zapłacisz, ale tu czy Ci oddadzą zależy czy uznają reklamację 🙂 złóż reklamację i czekaj na decyzję 🙂
@Bodzon-Fodder allegro Ci nie naliczy , zapłacisz tylko za ponowne nadanie paczki , a być może dodatkowe koszty naliczy Inpost , ale nie koniecznie .
Nie zdziwiłbym się jak doliczą jeszcze koszt problematycznej paczki.