Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zakupie zderzaka okazało sie ze produkt nie pasuje do auta zamiennik.Po wyslaniu zwrotnym do sprzedajacego paczka ulegla uszkodzeniu w czasie transportu.Po kilkakrotnych probach kontaktu ze sprzedajacym dopiero po dodaniu komentarza na profilu o braku kontaktu z kupujacym sprzedajaca sie do mnie odezwałSprzedawca zwrotu nie przyjal.Zrobil protokól szkody.Dhl wyplacil mi smieszne pieniadze w postaci 10% wartosci.Sprzedawca zada ode mnie 150 zl za wysylke towaru albo 25 zl za kazdy dzien magazynowania.Po próbach z mojej strony w dyskusji na allegro dogadania sie ze sprzedajacym badz wyslaniu kosztorysu naprawy sprzedajacy w pewnym momecie oskarzyl mnie o nekanie i zagroził sadem.Ja zadnych obrazliwych tekstów nie piasałem.Prubowałem sie dogadac bez zadnych wulgaryzmów.Dhl dopiero rozpatrzy odwolanie po kosztorysie uszkodzenie zderzaka który jest u sprzedajacego.Jednym slowem w czasie dyskusji mimo ze zglosilem się o pomoc allegro takiej pomocy nie otrzymałem.Nauczką na przyszlosc jest kupno czesci orginalnych nie zamienników i odbiór osobisty
@cudnycudak1 widzę, że zakończyłeś dyskusję po poproszeniu nas o pomoc, gdzie nie zdążyliśmy odpowiedzieć. Czy mamy ponownie otworzyć dla Ciebie dyskusję ze sprzedawcą?
Dyskusja ze sprzedawca nie ma sensu.Z tym sprzedawca nie mozna się dogadac.Co chwile straszy mnie sadem i ze go nekam wiadomosciami z allegro i prubuje wyludzenia i oszustwa.Kaze mi rownierz zmienic ocene produktu który nie pasuje.
Zadnych wulgarnych wiadomosci do sprzedawcy nie wysylalem.
Ale jak chcesz pomocy to nie zamykaj dyskusji, straszenie sądem to u nich częsta sprawa, niech straszą a Ty prowadź dyskusję, masz pomoc Allegro. Po 14 Ty oznacz dyskusję jako nierozwiązaną, a ten zwrot to we własnym zakresie!
Tak zwrot we wlasnym zakresie 150 zl mam zaplacic za przesylke.
@cudnycudak1 rozumiem, że dyskusja ze sprzedawcą nie potoczyła się po Twojej myśli i przykro mi, że nie udało wam się dojść do porozumienia. Nie mam możliwości ingerowania w przebieg dyskusji, to co mogę zaproponować to jej wznowienie i poprosić o wypowiedź zespół zajmujący się sporami.
Poprosze o wypowiedz zespol zajmujacymi sie sporami.
Czy moze sprzedajacy obciazyc mnie kosztami przechowania uszkodzonego produktu.
@cudnycudak1 ale to w tamtej dyskusji poproś o pomoc, a nie tutaj
W tamtej dyskusji prosilem o pomoc 2 razy.Raz ja otrzymalem a raz nie.
@cudnycudak1 zgłosiłam Twój przypadek do działu zajmującego się sporami, aby wznowili dyskusję i się w niej wypowiedzieli. Poproszę Cię o cierpliwość i obserwowanie dyskusji.
Jeżeli natrafisz na tego typu sprzedawców i widzisz , że pisanie z taką osobą nie ma sensu, od razu proś o pomoc Allegro, zawsze rozwiążą problem, wiem coś o tym jako kupujący.