anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzenie w transporcie a negatywny komentarz

MAMY ROZWIĄZANIE!
mixshopbyann
#8 Zapaleniec#

Hej,

 

Pomóżcie plis. Tak jak w tytule, klient wystawił negatywa, bo dostał paczkę uszkodzoną w transporcie (zbita szyba w mikrofali). Nie chce jej odesłać i dzisiaj wystawił tego negatywa. 

Co robić, Pomóżcie?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

Negatywa mógł wystawić i nic nie zrobisz, a złożył reklamację czy co?

oznacz moderatorów
mixshopbyann
#8 Zapaleniec#

Nie, nic nie złożył. Poprosiłam to o odesłanie paczki, bo zadzwonił do mnie w dniu dostawy od kuriera, że kurier do niego zadzwonił i powiedział mu, że prawdopodobnie pękła szyba, bo tak słychać w środku. Ustaliliśmy, że wpisze protokol i zwróci nam paczkę, a my oddamy mu pieniądze. Po 1.5 tyg ciszy się do niego odezwalismy, czy może już nam wysłał tą paczkę, a on oburzony. Dzisiaj wystawił nam tego negatywa. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@mixshopbyann Negatyw nie narusza żadnych zasad, więc Allegro go nie usunie. Klient nie chce oddać przedmiotu, bo wylicytował go za grosze, ale warto spróbować się porozumieć i zapłacić mu za wymianę tej zbitej szyby, wtedy być może zgodzi się usunąć komentarz. Może to zrobić pisząc do Allegro.

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

Z negatywem nic nie zrobisz. To wola kupującego.  Wypowiedź xyz96 jest jak najbardziej błędna.

Po pierwsze - xyz96 stwierdza, że kupujący wylicytował mikrofalę za "grosze...."

Po drugie - xyz96 proponuje zapłacić za wymianę zbitej szyby kupującemu - biorąc pod uwagę pierwszy punkt, to myślę, że taka wymiana byłaby droższa od ceny wylicytowanego towaru.

Po prostu xyz96 nie ma zielonego pojęcia o realnych cenach takich działań serwisowych i nie może się wypowiadać w takich kwestiach.

Następna rzecz - z komentarza wynika co innego. Trudno coś powiedzieć mając tylko wypowiedź jednej strony.

Kolejna rzecz - sprzedajesz chyba rzeczy pochodzące z palet ze zwrotów od konsumentów.

Bardzo nieuczciwe jest określenie typu: "przedmiot powystawowy".

To nie są przedmioty powystawowe - to są zwroty od zagranicznych konsumentów , którzy nie są zadowoleni z zakupionego przedmiotu, są używane, często nie mają opakowań oraz nie posiadają gwarancji. Mają wady, które trzeba naprawić lub je dokładnie opisać.

Dlatego też teraz jestem po stronie xyz96 - i proponuję Ci całkowity zwrot gotówki kupującemu. Sprzedajesz towar ze zwrotów, nie oferując żadnej gwarancji ze swojej strony, choćby nawet 30 dni. Opisujesz towar jako "powystawowy" , po prostu kłamiąc.

W mojej ocenie - nie jesteś wiarygodnym sprzedawcą. Co nie zmienia faktu, że kupujący powinien Ci co najmniej przesłać zdjęcie pękniętej szyby mikrofali - swoją drogą, bardzo wątpię, żeby to się zdarzyło podczas transportu. Mikrofale są dobrze zabezpieczone i np. ja wymagałbym również zdjęcia , gdzie byłby widoczny ślad wgniecenia opakowania zewnętrznego  od strony drzwiczek. Tym bardziej, że kupujący pisze, że było tam jeszcze 3 cm styropianu.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@maxr01 Brawo! Pobiłeś własny rekord. W tym poście wymieniłeś mój nick aż 5 razy. To już może być oznaka czegoś, czym wstyd się pochwalić 🙂

To ty nie masz zielonego pojęcia, jak się załatwia takie sprawy w praktyce, aby uniknąć negatywnego komentarza. Rzucanie kłód pod nogi kupującym w niemal każdej sytuacji, co najczęściej polecasz, to droga donikąd.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Musisz się porozumieć albo pójść na wojnę, zapewne przegrasz i nie tylko będzie negatyw, może być blokada konta. Decyduj.🤔

oznacz moderatorów