Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupujący zgłosił uszkodzenie paczki w transporcie ( odbiór Allegro paczkomat Inpost). Problem w tym, że nie zgłosił tego bezpośrednio przy odbiorze w aplikacji, ale po kilku godzinach napisał informację bezpośrednio do mnie na konto Allegro. Gdzie mam zgłosić taką sprawę? Czy jest szansa na odzyskanie gotówki? Czy problem ma zgłosić kupujący czy sprzedający? Przedmiot jest u kupującego. Poniżej przesyłam zdjęcia.
Pozdrawiam
@LUK-PC po 1 ustal czy doszlo do uszkodzenia paczki czy paczki i towaru w paczce. Po 2 wedlug uokik reklamacje sklada odbiorca glownie bo ma paczke lub nadawca gdy odbiorca przeniesie na niego prawa wynikajace z ubiegania sie o odszkodowanie (allegro ma taki specjalny druczek). Po 3 macie 7 dni od chwili odbioru na wniesienie zastrzezen do odbioru pt paczka uszkodzona polega to na sporzadzeniu protokolu szkody i wniesieniu reklamacji do przewoznika, oba znajdziesz na stronie inpost tylko musicie ustalic ktory wnosi reklamacje i dopiac papiery. Po 4 jesli to ty masz skladac reklamacje jako sprzedawca to kupujacy albo odsyla ci paczke (nadal masz 7dni na protokol a sa zaraz swieta i mus sie wyrobic) albo udostepnia ci: zdjecia paczki z zewnatrz plus zdjecie uszkodzenia paczki, zdjecia wypelnienia paczki, zdjecia uszkodzonego towaru, zdjecie dowodu zakupu, oswiadczenie ze zrzeka się prawa do roszczenia reklamacyjnego od przewoznika. Te zdjecia zalaczysz na stronie przewoznika do protokolu a potem protokol do reklamacji. Potem zlozenie reklamacji i po 30 dniach odpowiedz od przewoznika.