Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry!
W dniu dzisiejszym po raz pierwszy zgłosił się do nas klient, rozpoczynając dyskusję.
Wysłaliśmy mu produkt przez paczkomaty inpost w ramach Allegro SMART. Produkt był zabezpieczony folią bąbelkową i wypełnieniem foliowym.
Niestety klient zastał w paczkomacie paczkę wciśniętą do paczkomatu na siłę, co poskutkowało połamaniem się produktu (produkt wykonany z płyty laminowanej).
Ponieważ jest to pierwsza nasza reklamacja, nie mam pewności, jak się za nią zabrać. Zgłosiłem już protokół szkody i reklamację do Inposta (wraz z załączeniem pełnomoctwa Allegro).
W jaki sposób powinienem nadać klientowi drugi raz produkt? Realizacja zwrotu spowoduje więcej zachodu, niż wyprodukowanie zamówienia i nadanie go przez nas po raz kolejny.
Z góry dziękuję za pomoc!
@pamiatkiupominki wkalkuluj to w koszty 😞 taką paczkę zniszczoną powinien klient zgłosić w paczkomacie i zostawić w skrytce 😞
Wejdź na menadżer paczek i zmień na wygenerowane wpisz login klienta zaznacz i nadaj ponownie, oczywiście płatne 8,99 zł a na reklamację poczekasz 30 dni 😞
@pamiatkiupominki czy tak jak pisze @kostas11 klient reklamował od razu przy paczkomacie? Zawsze jest pytanie przed zakończeniem czy z paczką wszystko ok.
@pamiatkiupominki napisał(a):
Zgłosiłem już protokół szkody i reklamację do Inposta (wraz z załączeniem pełnomoctwa Allegro).
Błąd! Jeśli Kupujący widział uszkodzenie przesyłki z zewnątrz i mimo to odebrał paczkę, to jest jego problem. Sam sobie zgłasza reklamację do przewoźnika, ewentualnie zgłasza to nadawca... czyli Allegro.
Mieliśmy 2 takie przypadki, kłótnie poprzez maile, dyskusje itd., w obu przypadkach powołaliśmy się na prawo pocztowe (wszystkie przesyłki Allegro Standard pod nie podlegają). Reklamację po odbiorze przesyłki zgłasza odbiorca, może to zgłosić nadawca po zrzeczeniu się prawa do odszkodowania przez odbiorcę - tu Allegro, zgodnie z ustawą Prawo pocztowe. Oczywiście Allegro w dyskusjach próbowało nas zbyć, niestety nie potrafili w ustawie znaleźć innych zapisów niż cytowane przez nas. 😊
Reklamacji przesyłek z widocznymi uszkodzeniami przed odbiorem kijem nie tykamy. Oba te przypadki zakończyły się zwrotem kasy dla Kupujących z POK bez obciążania nas. A Allegro wzięło na siebie dochodzenia zwrotu z ubezpieczenia przesyłki od danego przewoźnika.
"Niestety klient zastał w paczkomacie paczkę wciśniętą do paczkomatu na siłę, co poskutkowało połamaniem się produktu (produkt wykonany z płyty laminowanej)."
Pierwsze słyszę, żeby dało radę złamać płytę laminowaną podczas upychania paczki do skrytki w paczkomacie, a robię w tej branży dziesiąt lat 😉
Najwyraźniej przedmiot został połamany w transporcie, pewnie to jakaś pólka.
Moim zdaniem odrzucą reklamację uzasadniając, że była źle zabezpieczona i w dodatku za duża na paczkomat.