Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, klient przekazal nam, że opakowanie produktu jest uszkodzone, poprosilismy o przeslanie zdjec. i Teraz jak wyglada caly proces ? czy ma mi odeslac produkt? Czy potem zglaszam reklamacje do przewoznika czyli w tym przypadku DPD? wysylam jeszcze raz towar klientowi (prosi o niego) odrazu?
klient prosi o produkt i tu problem bo juz na stanie nie mam kolejnego ;/ co w takim przypadku ?
@LASOURCE zaproponuj rabat jeśli sam produkt wg klienta jest sprawny , może to rozwiąże problem .
dzieki za odpowiedz oczywiscie zapytam klienta 🙂 jesli bedzie chcial nowy produkt to wyslac go od razu? czy czekac az klient nada zwrot zakupionego towaru?
Jeśli wyślesz od razu drugi to pierwszego mozesz nie zobaczyć.
Albo będziesz się szarpać o zwrot albo odpuścisz temat.
@LASOURCE pewnie zabawka na Święta , będziesz zwlekał do zerwiesz negatywa i nie odbierze paczki , dobrze Ci radzę ...daj dobry rabat !! 1. nie będziesz się bujał z bublem i tak pełnej kwoty nie uzyskasz , przewoźnik zapewne wypnie się na Twiją reklamację , a klient będzie zadowolony bo parę złotych zaoszczędzi , 2. nie płacisz za ponowne nadanie . 3. problem zakończony 1 mailem czy jak wolisz telefonem .
dokladnie to zabawka ale dosyc droga 700 zl 🙂 wiec bedziemy namawiac na rabat . bo jesli nie odesle poprzedniego zam no to ladna strata :P. Dzieki za odp 🙂
@LASOURCE hm... no to widzę ,że będziesz musiał dać dość mocny rabat bo klient ,który kupuje zabawkę za 7 stówek nie pochytrzy się na kilka złotych . Spróbuj na początek tak żebyś wyszedł na zero , jak nie pójdzie trzeba będzie głębiej . Weź pod uwagę ,że możesz odzyskać naliczoną prowizję pod warunkiem ,że nie została otwarta dyskusja do transakcji .
Dogadaj się i to na tyle żeby nie było komentarza >negatywa i co gorsza dyskusji.
napisać klientowi by nagrał filmik jak robi rozpakowanie produktu i ci wysłał
po rozpakowaniu potrzebujesz 1 zdjęcia opakowania zewnętrznego z uszkodzeniem
2 wypełnienia wewnętrznego
3 produktu jeśli uszkodzony
jeśli produkt cały to ok nic nie musisz dorzucać od siebie a klient i tak ma 2 lata rękojmi jeśli jesteś sprzedającym firmą
jeśli towar jest uszkodzony to powinien odesłać a ty składasz reklamację do dpd potrzebujesz protokół szkody wypełnić i będziesz potrzebował zdjęcia masz na to 7 dni od odebrania paczki przez kupującego bo ci później dpd odpowie że za dużo czasu upłynęło i uszkodzenie nie powstało u nich