anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

uszkodzone opakowanie

LASOURCE
#8 Zapaleniec#

witam, klient przekazal nam, że opakowanie produktu jest uszkodzone, poprosilismy o przeslanie zdjec. i Teraz jak wyglada caly proces ? czy ma mi odeslac produkt? Czy potem zglaszam reklamacje do przewoznika czyli w tym przypadku DPD? wysylam jeszcze raz towar klientowi (prosi o niego) odrazu?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LASOURCE
#8 Zapaleniec#

klient prosi o produkt i tu problem bo juz na stanie nie mam kolejnego ;/ co w takim przypadku ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LASOURCE zaproponuj rabat jeśli sam produkt wg klienta jest sprawny , może to rozwiąże problem .

oznacz moderatorów

LASOURCE
#8 Zapaleniec#

dzieki za odpowiedz oczywiscie zapytam klienta 🙂 jesli bedzie chcial nowy produkt to wyslac go od razu?  czy czekac az klient nada zwrot zakupionego towaru?

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Jeśli wyślesz od razu drugi to pierwszego mozesz nie zobaczyć.

Albo będziesz się szarpać o zwrot albo odpuścisz temat.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LASOURCE pewnie zabawka na Święta , będziesz zwlekał do zerwiesz negatywa i nie odbierze paczki , dobrze Ci radzę ...daj dobry rabat !! 1. nie będziesz się bujał z bublem i tak pełnej kwoty nie uzyskasz , przewoźnik zapewne wypnie się na Twiją reklamację , a klient będzie zadowolony bo parę złotych zaoszczędzi , 2. nie płacisz za ponowne nadanie . 3. problem zakończony 1 mailem czy jak wolisz telefonem .

oznacz moderatorów

LASOURCE
#8 Zapaleniec#

dokladnie to zabawka ale dosyc droga 700 zl 🙂 wiec bedziemy namawiac na rabat . bo jesli nie odesle poprzedniego zam no to ladna strata :P.  Dzieki za odp 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LASOURCE hm... no to widzę ,że będziesz musiał dać dość mocny rabat bo klient ,który kupuje zabawkę za 7 stówek nie pochytrzy się na kilka złotych . Spróbuj na początek tak żebyś wyszedł na zero , jak nie pójdzie trzeba będzie głębiej . Weź pod uwagę ,że możesz odzyskać naliczoną prowizję pod warunkiem ,że nie została otwarta dyskusja do transakcji .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dogadaj się i to na tyle żeby nie było komentarza >negatywa i co gorsza dyskusji.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

napisać klientowi by nagrał filmik jak robi rozpakowanie produktu i ci wysłał
po rozpakowaniu potrzebujesz 1 zdjęcia opakowania zewnętrznego z uszkodzeniem
2 wypełnienia wewnętrznego
3 produktu jeśli uszkodzony
jeśli produkt cały to ok nic nie musisz dorzucać od siebie a klient i tak ma 2 lata rękojmi jeśli jesteś sprzedającym firmą
jeśli towar jest uszkodzony to powinien odesłać a ty składasz reklamację do dpd potrzebujesz protokół szkody wypełnić i będziesz potrzebował zdjęcia masz na to 7 dni od odebrania paczki przez kupującego bo ci później dpd odpowie że za dużo czasu upłynęło i uszkodzenie nie powstało u nich

oznacz moderatorów