Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupujący odebrał paczkę i paczka była w środku uszkodzona (DPD) kto powinien to zgłosić ? Czy klient powinien odesłać do mnie paczkę ? Jak to wygląda ze strony allegro
@Tulibizu to jest reklamacja ,jako przedsiębiorca musisz odebrać towar od klienta , wysyłasz nową paczkę lub oddajesz kasę - co Ci się lepiej kalkuluje . Reklamacja u przewoźnika to Twoja broszka , ale jak zewnętrzne pudełko nie uszkodzone to szkoda czasu i nerwów bo odrzucą .
Czyli kupujący musi to zgłosić jaka reklamacja ? I co dalej ma zaznaczyć ? Czy ja ponoszę na nowo koszta wysyłki ?
@Tulibizu kupujący składa reklamację Tobie co już zrobił bo wiesz o uszkodzeniu , tak ponosisz koszt ponownej wysyłki jak i odbioru od klienta uszkodzonego towaru , od tego drugiego możesz odstąpić jeśli przedmiot ma niską wartość lub nie nadaje się do użytku , ale decyzja należy do Ciebie .
A to nie jest tak że kupujący musi zrobić reklamacje, zaznaczyć że przedmiot przyszedł uszkodzony, odesłać a ja potem nadaje nowa przez allegro ??? Kupujący nie złożył jeszcze reklamacji przez allegro!
@Tulibizu tak ,ale tylko w przypadku , gdy dochodzi do transakcji między osobami prywatnymi , jesteś przedsiębiorcą i odpowiadasz za paczkę do chwili jej dostarczenia , a jak piszesz do uszkodzenia doszło w transporcie
@Tulibizu w sytuacji, gdzie kupujący odebrał już przesyłkę to prawo do roszczeń stoi po stronie kupującego.
Oczywiście kupujący może zrzec się praw do przesyłki i dalsza część reklamacji wtedy musi przejść na nadawcę.
Czy kupujący moze odesłać paczkę przez allegro? Jeżeli tak to jak to ma zrobić ? Czy później mogę wygenerować nowa etykietę przez allegro aby wysłać nowy produkt ?
@mdrogeria ważne, żeby wszystko było w granicach kultury i zgodne z regulaminem – bo takie "świerzbiące" odruchy czasem kończą się banem:))
@gdvorek Wiesz jakie mogą być skutki nadużywania pozycji dominującej ? Na wszelki wypadek zrobiłem screena.
@mdrogeria spokojnie – nikt tu nie nadużywa żadnej pozycji, po prostu przypominam o kulturze i zasadach.
Na przyszłość – niektóre zwroty kierowane do mnie lub innych warto sobie darować. Szanujmy się wzajemnie.
@gdvorek czepiasz się ,ale zwróć uwagę na to co napisałem oraz na to ,że @Tulibizu ma młode konto z bardzo małą ilością ocen ,staram się wprowadzić autora wątku na dobrą ścieżkę , Twój wpis jest suchy i szablonowy , to nie tak , wkurzony klient może go za pomocą paru kliknięć sponiewierać , do tego zmierzasz swoim wpisem ,prawo prawem , a życie życiem , więc zanim coś wkleisz przeanalizuj do czego się odnosisz .
@mdrogeria nie czepiam się tylko zwracam uwagę na Twoje niestosowne teksty w moją stronę. Za każdym razem jeśli będziesz w taki sposób się tu wypowiadał będę reagował.
Przypominam również, że każdy z nas powinien stosować się do Regulaminu Społeczności.
A co do mojego wpisu i Twojej oceny go, nie będę się odnosił.
@mdrogeria musisz zrozumieć pozycję @gdvorek , On tu tylko pracuje i nie może dawać rad z życia, tylko takie które są zgodne z regulaminem i takie jakie nakazują mu zwierzchnicy, my czasem możemy sobie pozwolić na odrobinę fantazji😉, ale On nie może dawać takich rad
@KOGIEL_T ,,mowa jest srebrem ...,, w niektórych sytuacjach lepiej przemilczeć jak drugiej osobie zaszkodzić , Pan Grzegorz jest moderatorem czyli w pewnym ujęciu autorytetem , słowa zacytuję
,,w sytuacji, gdzie kupujący odebrał już przesyłkę to prawo do roszczeń stoi po stronie kupującego. ,,
Zanim takie coś się wklei wypada zerknąć kto jest odbiorcą przesłania
@Tulibizu ma bardzo małą ilość ocen dlatego od samego początku sugeruję pro konsumenckie podejście i przejęcie procesu reklamacji .
@mdrogeria to prawda, kiedyś też się dziwiłem, że dziewczyny nie wypowiadają się w rożnych tematach, ale @gdvorek to świeża krew i chce się wykazać, często tak robią nowi pracownicy, a może za aktywność mają jakąś premię🤔
@mdrogeria Nie zauważyłam, żebyś na moje komentarze reagował w taki sposób, jak na @gdvorek . Może pora na odrobinę refleksji? Jak słusznie zauważył @KOGIEL_T, my tutaj pracujemy. Każdego forumowicza traktujemy z takim samym szacunkiem. Miło byłoby, gdyby działało to również w drugą stronę.
@w_kiwi na komentarze, to może i nie, ale przypomnij sobie co napisał na powitanie 😁
i tutaj ma ode mnie pełne poparcie😉 keep smile 😁