Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
powiedzcie mi co powinnam doradzić klientowi i co ja powinnam zrobić krok po kroku.
Klient telefonicznie zgłosił mi, że paczka jest uszkodzona, a towar jest wgnieciony. Poprosiłam go przez telefon o zdjęcia paczki oraz produktu. I co dalej? Muszę to zgłosić przewoźnikowi, a klientowi powiedzieć, żeby odesłał paczkę i zwrócić mu pieniądze?
Klient składa reklamacje i odsyła towar do ciebie ,ty rozpatrujesz reklamację i ją przyjmujesz bądź odrzucasz .Jak uznasz reklamację zwracasz klientowi poniesione koszty lub wysyłasz drugi taki sam produkt a sama składasz reklamację u przewoźnika aby uzyskać odszkodowanie za zniszczoną przesyłkę .
@mixshopbyann Nie sądzę żebyś nie uznała reklamacji, ale różne tu by tu pomysły, wyślij klientowi towar "cały",albo zwróć kasę(jeżeli tak się dogadacie). Ty walcz z przewoźnikiem.
@mixshopbyann Teraz możesz poprosić klienta, aby sporządził protokół szkody u przewoźnika, ale pamiętaj, że kupujący nie ma takiego obowiązku. Może to zrobić, ale nie musi. Reklamację u przewoźnika składasz Ty, a klient reklamuje uszkodzenia u Ciebie, ponieważ sprzedawca odpowiada przed kupującym także za uszkodzenia w transporcie. Kupujący nie musi czekać na rozpatrzenie Twojej reklamacji u przewoźnika, należy mu się niezwłoczna wymiana towaru na Twój koszt lub zwrot wszystkich kosztów po odesłaniu.