Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił połamaną rzecz. Powodem zwrotu była rzecz która nie działała, wada stwierdzona podczas użytkowania. Paczka nie została uszkodzena przez kuriera.
Uszkodzenie zewnętrzne z winy kupującego.
Jestem sprzedawcą prywatnym.
Co mam w tym wypadku zrobić? Oddać część kwoty czy odesłać rzecz z powrotem?
Jako prywatny sprzedawca zwrotów nie musisz przyjmować ale reklamację musisz rozpatrzyć i ją uznać bądź odrzucić.
Czy muszę jakoś udowodnić reklamacje? Pismem z zakładu potwierdzającego sprawność?
Jestem zdania że kupujący uszkadzając produkt , stwierdził reklamację i zwrot z tego właśnie powodu.
Dla mnie reklamacja przez uszkodzenie już jest negatywna dla kupującego.
Proszę o odpowiedź