Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@AGHOMESTORE swoje zrobiłeś nie odeśle 13dnia od zgłoszenia piszesz że reklamacja odrzucona z powodu nieprzysłania towaru na ekspertyzę reklamacyjną
@AGHOMESTORE spokojnie ,bez paniki , jeśli towar do Ciebie nie dotrze 14-tego dnia od otwarcia dyskusji musisz koniecznie roszczenie klienta odrzucić i MASZ TO wyraźnie i jednoznacznie napisać w dyskusji .
Jeżeli złożył reklamacje i jest uzgodnione odesłanie towaru w celu jej rozpatrzenia to w 14dniu odrzucasz ją z powodu nieodesłania szlifierki.
W sumie nawet nie tyle że złożył reklamacje. Została otworzona dyskusja.
Powód otwarcia dyskusji: wada wykryta podczas użytkowania
Opis wady
Oczekiwane rozwiązanie: zwrot pieniędzy.
Rekmalacji w sumie nie złożył, mieliśmy już jedną reklamacje i nie była ona zrobiona przez dyskusje. Nie przyszedł mail że został zrobiony zwrot lub reklamacja. Odpisaliśmy, że skoro wadliwy prosimy o odesłanie towaru i na razie cisza. Zastanawiam się tylko czy allegro może wkroczyć do dyskusji i bez odesłania towaru powiedzą że mamy zwrócić pieniądze. Co jest w sumie nie logiczne, bo przecież każdy może napisać, że nie działa chce zwrot pieniędzy i ma towar za darmo.
@AGHOMESTORE tak jak nie ustosunkujesz się do roszczenia to dostanie protecta na twój koszt i będzie miał towar i to jest reklamacja o 1 reklamacji decydujesz ty naprawiasz / wymieniasz / zwracasz kasę
To w sumie co najlepiej, reklamacji jako tako nie złożył otworzył tylko dyskusje że uszkodzony. Może nie codziennie, ale pisać na dyskusji co 3-4 dni i przypominać o odesłaniu towaru. Czy traktować otworzenie dyskusji jako zgłoszenie reklamacji i w 14 dniu, jeśli nie wyśle towaru to napisać na dyskusji że odrzucamy reklamacje z powodu braku wysyłki towaru na sprawdzenie/reklamacji do nas?
W zasadzie jest to reklamacja, moim zdaniem, tak masz prawo żądać żeby odesłał albo żądać wydania a ty odbierzesz, bo teraz kupujący może żądać żebyś sobie odebrał towar do reklamacji.
@AGHOMESTORE @Potraktuj to jako złożenie reklamacji i poproś o odesłanie towaru w celu weryfikacji.
Jeśli kupujący tego nie zrobi to koniecznie 14 dni napisz w dyskusji że reklamację odrzucasz z powodu braku możliwości zapoznania się z towarem.
Pamiętaj też że masz obowiązek odpowiedzi na każdą wiadomość w dyskusji - nawet jeśli kupujący napisze np. tylko „pozdrawiam” lub cokolwiek innego to musisz na to odpowiedzieć.
Super dzięki, czas jeszcze mamy więc za jakiś tydzień może się przypomnę w dyskusji ponownie, że prosimy o zwrot towaru celem weryfikacji. Jeśli nic nie da to 14 dnia po prostu odrzucimy i tyle. Chociaż nie wiem czy nie jakiś "cwaniaczek" i nie będzie zgłaszał 2 reklamacji, ale zobaczymy jak się to rozwinie. Tak wiem właśnie, że nawet jak napisze cokolwiek jedno słowo to muszę odpowiedzieć, wszystko mam z pozycji telefonu, więc widzę od razu jak coś ktoś napisze i staram się raczej w miarę szybko odpowiadać. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, jeśli ktoś jeszcze będzie chciał coś dodać od siebie chętnie poczytam 🙂
Decyzję musisz wydać w 14dniach.
Jad druga to ma prawo żądać zwrotu środków, jak w dyskusji napisze że druga i np; wklei maila ze już raz reklamował, w 14 dniu podejmij decyzje.
Cześć. W takiej sytuacji możesz wydać decyzję negatywną i poinformować klienta o tym, że po otrzymaniu towaru rozpoczniesz ponownie proces reklamacyjny - traktujemy to wtedy jako drugą reklamację, w której czas liczy się od nowa (14 dni).
@MiMary broń boże nie drugą bo przy drugiej reklamacji kupujący może już odstąpić od umowy, należy potraktować jako nową reklamację albo tą samą reklamację rozpoczętą od nowa
@az1rael Przy drugiej zasadnej i uznanej reklamacji kupujący ma prawo żądać odstąpienia od umowy.
Jeśli pierwsza reklamacja będzie niezasadna / odrzucona to się nie liczy.
@komis-bell ja to wiem ty to wiesz a kupujący odczyta dosłownie lub zinterpretuje pod siebie jeszcze ci powie że allegro mu napisało że to druga i jest na prawie