anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wada wykryta podczas używania

Kristoffffffff
#7 Wielbiciel#

Witam, sprzedawałem słuchawki air pods jako prywatny sprzedawca. Słuchawki były sprzedawane jako używane sprawne z małymi śladami użytkowania. Osoba która kupiła domaga się zwrotu ponieważ twierdzi że jedna słuchawka nagle gra ciszej. Czy przysługuje jej zwrot. Czy też próbuje wyciągnąć zwrot pieniędzy?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Nie przysługuje zwrot, tylko za twoją zgodą, Przysługuje jej prawo do złożenia reklamacji i jeżeli nie działają słuchawki takową może złożyć i Ty musisz taką reklamację rozpatrzyć w ciągu 14dni, możesz uznać możesz odrzucić.

oznacz moderatorów

Kristoffffffff
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc, oczywiście że nie zgodzę się na jaki kolwiek zwrot. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

Kristoffffffff
#7 Wielbiciel#

Witam, wczoraj prowadziłem ze Sprzedającym dyskusję na temat sprawności kupionych od niego słuchawek. Korespondencja powyżej, a tu jej streszczenie: Poinformowałem Sprzedającego, że lewa słuchawka źle działa. Po włożeniu do ucha nie gra wogóle, zmieniając kąt ich włożenia do ucha zaczynają grać, ale po pierwsze gra ok. połowę ciszej niż prawa, a do tego taki kąt włożenia ich do uch jest nienaturalny, powoduje jej wypadanie. Prawdopodobnie przyczyną jest uszkodzenie czujnika położenia słuchawki w uchu lub/i jej głośnika. Dlatego porosiłem Sprzedającego o zwrot pieniędzy, bo towar który otrzymałem jest uszkodzony. W odpowiedzi dostałem następującą informacje: "Wszystko było dokładnie opisane wszystko na zdjęciu było widoczne więc nie wiem skąd nagle wyskoczył Pan odnośnie tego kabla zasilającego. Słuchawki były sprzedawane jako używane sprawne także też proszę nie kręcić że coś nie pasuje nagle po dniu użytkowania ich. Jestem osobą prywatną nie firmą i też nie zgodzę się na zwrot. Po prostu tak owy nie przysługuje Panu." Po pierwsze - nie wszystko było dokładnie opisane, bo to, że zestaw nie posiada kabla zasilającego nigdzie w opisie nie ma. Prawdą natomiast jest, że nie ma go na zdjęciu i powinienem wiedzieć, że go nie ma. Niby fakt, ale uważam, że było tak dużo informacji nawet wymienione wszystkie modele Apple, z którymi te słuchawki są kompatybilne, a takiej jasnej informacji o braku kabla w opisie oferty brak, co wprowadza w błąd kupujących. Nie to jest jednak najważniejsze... Bo po drugie - informacja "Słuchawki były sprzedawane jako używane sprawne" i w kolejnej wiadomości "Wszystko w ogłoszeniu było zgodne i sprawne. I tak jak pisałem na zwrot się nie zgodzę.: - i to jest najważniejsze... Problemy jakie są opisałem powyżej, a nie wiem na jakiej podstawie Sprzedający twierdzi, że przed wysyłką były sprawne? Jestem pewien, że przed wysyłką nie były sprawdzone, bo przyszły do mnie kompletnie rozładowane, a baterie zgodnie z opisem powinny nie używane trzymać kilka dni. Kupuję na Państwa platformie od lat i nigdy nie miałem takich problemów. Gotów jestem na swój koszt przesłać do Państwa, jako bezstronnego obserwatora te słuchawki i poddać się Waszemu rozstrzygnięciu, kto w tym sporze ma rację i czy tak jak pisze to Sprzedając po 24h użytkowania coś mi się nie podoba... Na koniec informuję, że nie użytkowałem ich 24h. Odebałem rano z paczkomatu, wieczorem po naładowaniu wracając z pracy chciałem użyć i pojawiły się problemy. Rano wysłałem o nich informację Sprzedającemu... Reszta w korespondencji...

oznacz moderatorów

Kristoffffffff
#7 Wielbiciel#

Mialbym jeszcze pytanie co w takim przypadku zrobić jeżeli kupujący nadal się upiera o swoje?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Kristoffffffff Kupujący składa Ci reklamację - masz obowiązek ją rozpatrzyć - pozytywnie lub negatywnie. Masz na to 14 dni od momentu jej zgłoszenia.

Poproś o odesłanie słuchawek w celu rozpatrzenia reklamacji - jeśli będą ok, poproś kupującego o przysłanie opłaconej etykiety nadawczej do zwrotu słuchawek.
Jeśli problem faktycznie będzie - oddaj kasę.

Proste 🙂

oznacz moderatorów