Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaję produkty, których waga wynosi około 15 kg każdy. Mam opcję SMART i cennik dostaw z możliwością wysyłki przez Kuriera InPost lub Paczkomaty InPost itp. Ostatnio ktoś zamówił u mnie dwa produkty. Traktowane one są jako jedno zamówienie i wygenerowałem jedną etykietę (niestety waga przekracza maksymalną, bo wynosi 30 kg a max dopuszczalne jest 25 kg dla paczkomatów InPost) a kupujący właśnie taką opcję wybrał. Co mam zrobić z wysyłką tego zamówienia i jak na przyszłość uniknąć podobnych problemów jeśli ktoś zamówi np. 4 produkty o łącznej wadze 60 kg? Jak wówczas dla kupującego zdefiniować możliwość wysyłki jedynie przez kuriera?
@Twoje_Cieplo w cenniku dostawy ustaw jedna sztuka w paczce ! system da Ci tyle etykiet ile będzie paczek a teraz sam pokryj koszt dodatkowej paczki 😞
Ogromnie dziękuję za tak szybką odpowiedź!!! Rzecz w tym, że mam w cenniku ustawioną maksymalną liczbę sztuk w paczce (wpisane jest 1). Mimo to kupujący zamówił dwa produkty i wybrał opcję Paczkomat Inpost... Myślałem, że system to jakoś sam zablokuje...
@Twoje_Cieplo masz dobrze ustawione więc możesz wygenerować dodatkową darmową etykietę, czy nadajesz przez menadżer paczkomaty ?
Mam konto na Inpost powiązane z Allegro... Właśnie wygenerowałem drugą etykietę do tego zamówienia.
Nawet nie wiesz jak bardzo Ci dziękuję za pomoc i to tak szybką! Dzięki Tobie będę lepiej spać a nie zamartwiać się co mam z tym jutro zrobić... ;D