anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Warunki reklamacji

traktorekzabawki
#7 Wielbiciel#

Witam.  Po 2 tygodniach od momentu dostarczenia przesyłki , klient wysyła zdjecia ze paczka była uszkodzona i zawartość jest połamana . ( opisuje ze był to prezent dlatego otworzona została po 2 tyg. ) , czy jako sprzedajacy mam obowiazek zwrócenia wszystkich kosztów czy kupujący powinien sprawdzic odrazu przesyłkę i czy DPD kurier uzna mi taką reklamację? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@traktorekzabawki jeśli zewnętrznie paczka nosi wyraźne ślady uszkodzenia podczas odbioru klient powinien / NIE MUSI !!! /  żądać otwarcia w obecności kuriera i w przypadku wykrycia uszkodzeń spisać protokół . Po takim czasie i bez protokołu o odszkodowaniu nie masz co marzyć , ale !!! teraz musisz wyważyć - klient zapewne Cię odpowiednio oceni , otworzy dyskusję , otrzyma zwrot z POK . Przy niewielkiej ilości ocen jakie masz i słabej średniej .....hmmmm nie mnie pisane stawianie wyroków .

oznacz moderatorów

traktorekzabawki
#7 Wielbiciel#
Dzieki za odp.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

14 dni to za długo na zauważenie uszkodzeń, ale jak składa Ci reklamację towaru to musisz ja rozpatrzyć.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@traktorekzabawki 
paczka była uszkodzona i zawartość jest połamana . 

Czy są uszkodzenia przesyłki widoczne z zewnątrz ?

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów