Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Po 2 tygodniach od momentu dostarczenia przesyłki , klient wysyła zdjecia ze paczka była uszkodzona i zawartość jest połamana . ( opisuje ze był to prezent dlatego otworzona została po 2 tyg. ) , czy jako sprzedajacy mam obowiazek zwrócenia wszystkich kosztów czy kupujący powinien sprawdzic odrazu przesyłkę i czy DPD kurier uzna mi taką reklamację?
@traktorekzabawki jeśli zewnętrznie paczka nosi wyraźne ślady uszkodzenia podczas odbioru klient powinien / NIE MUSI !!! / żądać otwarcia w obecności kuriera i w przypadku wykrycia uszkodzeń spisać protokół . Po takim czasie i bez protokołu o odszkodowaniu nie masz co marzyć , ale !!! teraz musisz wyważyć - klient zapewne Cię odpowiednio oceni , otworzy dyskusję , otrzyma zwrot z POK . Przy niewielkiej ilości ocen jakie masz i słabej średniej .....hmmmm nie mnie pisane stawianie wyroków .
14 dni to za długo na zauważenie uszkodzeń, ale jak składa Ci reklamację towaru to musisz ja rozpatrzyć.
@traktorekzabawki
paczka była uszkodzona i zawartość jest połamana .
Czy są uszkodzenia przesyłki widoczne z zewnątrz ?