Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj klient rozpoczął zakup ale nie opłacił zamówienia. Dzisiaj zrobił to ponownie. Prowizja została naliczona przez Allegro 2 razy oraz 2 razy pobrano jednostkową opłatę transakcyjną. Czy te kwoty zostaną zwrócone?
@Client:113784231 tak, daj go na czarną listę zanim kolejny raz kupi 🙂 ja tak zawsze robię 🙂 oczywiście po to żeby nie kupował 10 razy, tylko ponowił płatność w kupionych a potem go ściągam z listy 🙂
To jest dobry pomysł! Dzięki!
@Client:113784231 Cześć. 🙂 Klient ma 7 dni na opłacenie zamówienia. Z tego, co widzę, kupujący zawsze opłaca swoje zamówienia, dlatego poczekaj proszę na płatność.
Procedura zwrotu prowizji jest opisana tutaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/problemy-transakcyjne/co-zrobic-gdy-kupujacy-nie-finalizu.... Jeśli klient nie opłaci zakupu w wyznaczonym terminie, zostanie ono automatycznie anulowane. Za anulowane zamówienie, otrzymasz automatyczny rabat transakcyjny bez składania wniosku.