anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wczoraj klient rozpoczął zakup ale nie opłacił zamówienia. Prowizja pobrana

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:113784231
#2 Obserwator#

Wczoraj klient rozpoczął zakup ale nie opłacił zamówienia. Dzisiaj zrobił to ponownie. Prowizja została naliczona przez Allegro 2 razy oraz 2 razy pobrano jednostkową opłatę transakcyjną. Czy te kwoty zostaną zwrócone?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:113784231 tak, daj go na czarną listę zanim kolejny raz kupi 🙂 ja tak zawsze robię 🙂 oczywiście po to żeby nie kupował 10 razy, tylko ponowił płatność w kupionych a potem go ściągam z listy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:113784231
#2 Obserwator#

To jest dobry pomysł! Dzięki! 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:113784231 Cześć. 🙂 Klient ma 7 dni na opłacenie zamówienia. Z tego, co widzę, kupujący zawsze opłaca swoje zamówienia, dlatego poczekaj proszę na płatność. 

Procedura zwrotu prowizji jest opisana tutaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/problemy-transakcyjne/co-zrobic-gdy-kupujacy-nie-finalizu.... Jeśli klient nie opłaci zakupu w wyznaczonym terminie, zostanie ono automatycznie anulowane. Za anulowane zamówienie, otrzymasz automatyczny rabat transakcyjny bez składania wniosku. 

oznacz moderatorów