Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj konto zostało w pełni zweryfikowane, i przewodniki obejrzane, kiedy mogę spodziewać się pakietu powitalnego.
@FilSalwa Co widzisz w Centrum Zniżek?
Nie masz zniżek do aktywowania
Jest napisane brak dostępnych zniżek
@FilSalwa już konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko otrzymam odpowiedź. 🙂
@FilSalwa nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi, poproszę Cię o cierpliwość, damy znać gdy tylko będziemy miały coś do przekazania.
@FilSalwa przykro mi, ale otrzymałyśmy odpowiedź, że nie możesz brać udziału w Programie powitalnym, ponieważ Twoje konto jest powiązane z innym kontem firmowym, na którym prowadzona jest sprzedaż.
Chyba to jakiś błąd, pierwszy raz prowadzę firmę oraz konto firmowe proszę o informację z jakim kontem jestem powiązany
@FilSalwa nie podajemy takich informacji, ale dopytuję jeszcze o Twoją sytuację i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@FilSalwa wracam z pozytywnymi informacjami! Pakiet w ramach Programu Powitalnego został dodany na Twoim koncie. Będzie widoczny w Centrum zniżek 27 czerwca po 12:00.