Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Jestem sprzedającą i przesłałam wymagane dane ( bez skanu DO, bo policja zakazuje tego typu operacji w necie) i dostałam komunikat, że weryfikacja potrwa 5 dni roboczych. Do chwili obecnej nie mogę wypłacić środków. Nie wyślę skanu dokumentu - dowodu osobistego, bo policja przestrzega przed takimi działaniami - klienci mają później problemy w razie wycieku danych, brane są także na nich kredyty. A nie chcę mieć problemów. Jestem osobą, którą zweryfikował bank biorąc skan dowodu przy zakładaniu konta.
Jak uaktywnić wypłaty bez przesyłania skanu dowodu osobistego ?
@ABOVO11 Przykro mi, ale nie ma możliwości stacjonarnego potwierdzenia danych.
@ABOVO11 "gdzie stacjonarnie mogę potwierdzić tożsamość ? "
Kiedyś (na pewno w 2018 roku) była taka możliwość ale korzystając z niej odniosłem wrażenie, że jestem jedyną osobą która to zrobiła xD Nie dziwi mnie, że taka opcja nie jest już dostępna.