anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja danych firmy a konto

NocneSekrety
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Jestem w trakcie aktywacji konta - wykonałem już przelew do na konto wskazane w kroku 2, środki zostały już zwrocone i weryfikacja konta bankowego przebiegła pomyślnie, ale krok 3 (potwierdzenie tozsamosci) jest caly czas w toku z informacja "Czekamy na potwierdzenie przez operatorów płatności. Decyzję prześlemy e-mailem. W międzyczasie możesz ustawić warunki sprzedaży." 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

bosek_2804
#12 Orędownik#

Nasza firma czeka na weryfikację już od 24 października i mimo, że na koncie Payu zebrało się już kilkanaście tysięcy złotych, mamy zablokowana wypłatę środków. Pensje pracowników musza poczekać, aż monopolista wyznaczy jakąś osobę do kliknięcia - odblokuj. 

 

Jeśli poprosili Cię o skan dokumentu i dostarczyłeś go, za chwile w celu przedłużenia i operowania naszymi pieniędzmi poproszą Cię o skan kolejnego dokumentu. Bądź przygotowany. 

 

Tak działa Allegro. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@bosek_2804 O jakim koncie piszesz? To, z którego piszesz nie jest kontem firmowym, a zwykłym. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@NocneSekrety Weryfikacja PayU może zająć do 3 dni roboczych, a Przelewy24 do 5 dni roboczych. Oba terminy jeszcze nie upłynęły. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów