Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam problem z weryfikacją firmy. Pierwsza weryfikacja wypatrzyła zły kod pocztowy w banku, po sznurku doszłam, że przy zakładaniu firmy wkradł się błąd, widać, że czeski ale ok. Allegro poprosiło mnie o zmianę na ten zły w serwisie allegro. Zdecydowałam, że wolę poprawić w CEIDG, ZUS, bank itd. i mieć porządek w papierach. Wykonałam drugi przelew weryfikacyjny i słuchajcie... allegro twierdzi, że nadal mam zły. Powiedzcie mi od kiedy 1=2? Mam XX-XXX w banku i na allegro, a allegro twierdzi, że mam w banku XX-XYX.
Generalnie jest totalny nonsens, chciałam aby był porządek w papierach, a ktos mi wmawia, że 1=2?
O co chodzi? Jestem zniesmaczona sytuacją 😞
@HothBrickStore Jeśli bank z przelewem weryfikacyjnym przekazuje błędne dane, sugeruję kontakt z bankiem w tej sprawie. Mam nadzieję, że w ten sposób uda się rozwiązać Twój problem.
Jak bank może przekazywać błędne dane? Pobrałam potwierdzenie przelewu na 1 PLN i jest poprawny kod pocztowy.
@HothBrickStore Prześlij potwierdzenie wpłaty przez ten formularz. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem.
przesłałam mail'a poprzez formularz z plikiem, który mi wskazałaś, czekam na rezulat i dobre zakończenie tej długiej przygody weryfikacyjnej 🙂