Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kilka dni wcześniej dokonałam weryfikacji konta firmowego, jednak okazało się, że coś poszło nie tak. Nie zweryfikowano mojego konta. Prawdopodobnie problem leży w nazwie firmy, nieznacznie się zmieniła. Inna jest w banku a inna na allegro. Czy w tym może leżeć problem? Bo numeru konta nie zmieniałam wciąż pozostaje taki sam.
Żeby zmienić dane firmy też nie mogę bo widnieje "Weryfikujemy dane rachunku bankowego" a to mija się z prawdą bo już maila zwrotnego otrzymałam. Co mogę zrobić, żeby ponownie zweryfikować konto?
@infomech Tak, problem leży w niezgodności danych. Napisz do nas proszę tutaj https://allegro.pl/pomoc/kontakt i podaj informacje, jakie dane powinny być widoczne na Allegro, a także prześlij odpowiednie dokumenty, które potwierdzą zmianę nazwy firmy.
niestety nie mam możliwości podpięcia odpowiednich dokumentów np. CEIDG do tego formularza? Czy można jakoś bezpośrednio do Państwa się skontaktować mailowo?