Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
proszę o sprawdzenie czy w obecnej chwili nie musze znowu robić kolejnego przelewu w celu weryfikacji konta bankowego i cierpliwie czekać ?
niby jest informacja że w trakcie weryfikacji są : wpłaty PayU i przelewy 24
ale pod spodem jest napisane ze
Jeżeli masz wątpliwości, czy przelew weryfikacyjny został wysłany poprawnie, możesz wykonać go ponownie.
konto bankowe będzie to samo , po prostu chciałem w nazwie firmy usunąć apostrof bo jak zamawiałem kuriera DPD pobranie przez wysyłam z allegro domyślnie pobierało nazwę i system nie chciał puszczać kwitów kurierskich i za każdym razem krzyczał ze niedozwolony znak , niestety okazało się ze nazwa musi być taka sama jak w wpisie i teraz musze znowu przechodzić proces weryfikacji
z góry dziękuje za odpowiedź
@PracowniaMondi, zweryfikuję to i wrócę do Ciebie z informacją zwrotną. 🙂
@PracowniaMondi, otrzymałam informację, że Twój pierwszy przelew dotarł, natomiast operator poprosił o zmianę nazwy na pełną. Ta czynność to zmiana danych, a po każdej takiej zmianie wymagany jest nowy przelew.
Bardzo dziekuje Pani za odpowiedź , czyli teraz kliknąć w ponów przelew online i jeszcze raz zrobic przelew tak ? aby weryfikacja była w pełni zakonczona ?
@mr_oma , na chwilę obecną mam taką informację jak w załączniku, wypłata środków jest w dalszym ciągu zablokowana ale jest już zielony odznacznik . Rozumiem że czekamy teraz na aktualizację przez Państwa danych nazwy firmy i akceptację dowodu osobistego który także został wyslany.
Bardzo będę Pani wdzięczna jeśli do końca tego tygodnia sprawa zostanie załatwiona,
Dziekuje
juz wszystko dziala , temat zamkniety
@mr_oma dziekuje za wsparcie